دانلود کتاب صوتی قانون ۵ثانیه با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون ۵ثانیه اثر مل رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون ۵ثانیه

معرفی کتاب صوتی قانون ۵ثانیه

در کتابچه قانون ۵ ثانیه، مِل رابینز که خلاصه و چکیده‌ای از کتاب قانون ۵ ثانیه او است یاد می‌گیرید که زندگی، کار و اعتمادبه‌نفس خود را هر روز با شجاعت متحول کنید. این اثر یکی از کتاب‌های پرفروش و تحسین‌شده حوزه موفقیت و خودیاری است.

درباره کتابچه صوتی قانون ۵ ثانیه

در این کتابچه با کتاب قانون ۵ ثانیه رابینز و تاثیراتی که در زندگی افراد مهمی مثل نویسندگان و مدیران بزرگ داشته آشنا می‌شوید.

قانون ۵ ثانیه بسیار ساده است. در لحظه‌ای که قصدِ انجامِ هدفِ بخصوصی را دارید، باید به‌صورت معکوس (۵-۴-۳-۲-۱) در ذهن خود بشمارید و حرکت کنید، یا خطر این احتمال را بپذیرید که ممکن است مغز، مانع اقدام کردن شما شود.

در فصل اول کتاب رابینز شواهد موفقیت این قانون را اورده است. او در فصل دوم شرح می‌دهد که در چه شرایطی با این روش مواجه شد و چگونه این ترفند به او کمک کرد که «زندگی حرفه‌ای خود را گسترش دهد، روابطش را غنی‌تر کرده، سالم‌تر شود و به‌طور کلی، زندگی خود را بهبود دهد.

رابینز در سراسر کتاب، پیوسته توضیح می‌دهد که چگونه این قانون می‌تواند برایِ سایرِ تصمیماتِ حیاتی زندگی بکار رود، اما در نقطه‌ای درنگ کرده و استدلال می‌کند که اغلب «کوچک‌ترین چیزها» می‌توانند بزرگ‌ترین مشکلات را به بار آورند.

در سراسر هفده فصل کتاب،نقل‌قول‌های انگیزشی و حکایاتی از نویسندگان، سیاست‌مداران، شخصیت‌های جامعهٔ مدنی، شاعران و رهبران صنعت نظیر رومی (Rumi)، جی.آر.آر. تالکین (J.R.R.Tolkien)، پائولو کوئیلو (Paulo Coelho)، گلیندا (Glinda)، ویزارد آو اُز (Wizard of Oz)، جوزف کمبل (Joseph Campbell)، رُزا پارکس (Rosa Parks) و والت دیزنی (Walt Disney) قابل مشاهده است. کسانی که با رابینز ملاقات داشته‌اند، با شوق و هیجان برای او شرح می‌دادند که بکار بردن این قانون، چگونه به آن‌ها کمک کرده در زندگی خود تغییر ایجاد کنند و آن را بهبود دهند. قانون ۵ ثانیه، به آن‌ها کمک کرده با افسردگی و اضطراب مبارزه کنند، سیگار کشیدن و اعتیاد را ترک کرده، ورزش کردن را از سر بگیرند، تقاضای ترفیع بدهند و جسارت قدم برداشتن، فراتر از محدودهٔ امن خود را داشته باشند.

شنیدن کتابچه قانون ۵ ثانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر می‌خواهید با کتاب قانون ۵ ثانیه مل رابینز و معجزات آن بیشتر آشنا شوید این کتابچه را که چکیده کتاب است، بشنوید. 

جملاتی از کتابچه قانون ۵ ثانیه

کتاب «قانون ۵ ثانیه: زندگی، کار و اعتماد به نفسِ خود را هر روز با شجاعت متحول کنید»، در فوریه ۲۰۱۷ منتشر شده و هدف اصلی آن، توجه به موانعِ ذهنی است که حد فاصل ِمیانِ پذیرشِ شعارِ جهانیِ شرکت نایک: «فقط انجام بده» و «واقعاً انجام دادن آن کار» وجود دارد. لازم نیست که «آن کار» چیز بخصوصی باشد، ابزارِ فراشناختیِ سادهٔ رابینز، می‌تواند برای دستیابی به هر نوع هدفی، نظیر: تناسب اندام، روابط عاطفی، حرفه‌ای، اهدافِ هنری یا خلاقانه و غیره، بکار رود.

این استراتژی، به دور از منطق و به طرز شگفت‌آوری ساده است؛ هنگامِ مواجه شدن با سکون، تنبلی یا اصرار برای به تعویق انداختنِ هر کاری که باید انجام دهید، (اما تمایل و شوق بخصوصی برای انجام آن ندارید)، به‌سادگی پس از شمارش معکوس (۵-۴-۳-۲-۱) اقدام کنید. این استراتژی ذهنی، اساساً کاتالیزوری است که باعث می‌شود اعتمادبه نفس شما افزایش یافته و بر ترس‌ها، عدم اطمینان و حملاتِ ناتوان‌کنندهٔ نگرانی غلبه کنید؛ به‌علاوه، پادزهری برای هرگونه تعویق و تردید بشمار می‌رود. در عصرِ اشباعِ اطلاعات، همان‌طور که خودِ رابینز بیان می‌کند: «کلید موفقیت این نیست که بدانید چه کاری را انجام دهید، بلکه کسی موفق است که بداند چگونه خود را وادار به انجام کار کند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد