دانلود کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت با صدای مسعود میرزایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت اثر نورمن وینسنت پیل

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۳۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت

کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت اثر دکتر نورمن وینسنت پیل، نویسنده و روحانی آمریکایی است. محتوای کتاب حول محور درس‌هایی در باب قدرت تفکر در تاثیرگذاری بر واقعیت، چگونگی ایجاد اعتماد برای شفاف‌تر کردن اهداف زندگی و نحوه‌ی برخورد با مشکلات زندگی مدرن است. حتی اگر استدلال‌های نویسنده‌ی کتاب را قانع‌کننده نیابید، در سراسر صفحات کتاب درمی‌یابید که اعتمادبه‌نفس، خوش‌بینی و قدردانی از اطرافیانتان کلیدهای یک زندگی شاد هستند.

درباره‌ی کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت

بخشی از کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت به این شرح است: «قلبت را عاری از نفرت و ذهنت را خالی از نگرانی نگه دار. ساده زندگی کن، کمتر توقع داشته باش، بیشتر ببخش. نور بدهید و به فکر دیگران باشید. این‌ها را به مدت یک هفته امتحان کنید و تفاوت را ببینید.»

کتاب نیروی بیکران تفکر مثبت، یکی از کتاب‌های پرفروش در سطح بین‌المللی است که تنها نسخه‌ی چاپی آن، پنج میلیون نسخه به فروش رفته است. این کتاب به زنان و مردان سرتاسر جهان کمک کرده تا از طریق پیام قدرتمند ایمان و الهام‌بخش دکتر نورمن وینسنت پیل، به خواسته‌های خود در زندگی نزدیک‌تر شوند.

در این کتاب پرفروش که تنها با هدف کمک به خواننده برای دستیابی به زندگی شاد، رضایت‌بخش و ارزشمند نوشته شده است، دکتر وینسنت پیل قدرت ایمان را در عمل نشان می‌دهد. با تکنیک‌های عملی بیان‌شده در کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت می‌توانید به زندگی خود انرژی ببخشید و ابتکار لازم را برای برآورده کردن جاه‌طلبی‌ها و امیدهایتان به خودتان ببخشید. با شنیده این کتاب، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

۱- به خود و هر کاری که انجام می‌دهید، ایمان داشته باشید.

۲- قدرت و عزم جدید ایجاد کنید.

۳- قدرت رسیدن به اهداف خود را توسعه دهید.

۴- عادت نگرانی را کنار بگذارید و به زندگی آرام برسید.

۵- روابط شخصی و حرفه‌ای خود را بهبود ببخشید.

۶- کنترل شرایط خود را به عهده بگیرید.

۷- با خودتان مهربان باشید.

شنیدن کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی نیروی بیکران تفکر مثبت کتابی‌ست که هواداران آن، خواندن و شنیدن‌اش را به تمام افراد پیشنهاد می‌کنند. توانایی نورمن وینسنت پیل در به اشتراک‌گذاری داستان‌‌های واقعی و شخصی به همراه راهکارهای عملی، کمک می‌کند در شغل و زندگی شخصی خود نتایج بهتری تولید کنیم، بنابراین همه‌ی کسانی که در پی چنین مسائلی در زندگی خود هستند، می‌توانند این کتاب صوتی را بشنوند.

شنیدن این کتاب صوتی را به طور خاص به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که بدبین هستند، هنوز راه موفقیت و خوشبختی را پیدا نکرده‌اند و آرزوی رسیدن به رویاهای بزرگ خود را دارند.

درباره نورمن وینسنت پیل

نورمن وینسنت پیل (زاده‌ی ۳۱ می ۱۸۹۸، باورسویل، اوهایو، ایالات متحده - درگذشته در ۲۴ دسامبر ۱۹۹۳، پاولینگ، نیویورک)، رهبر مذهبی بانفوذ و الهام‌بخش آمریکایی بود که پس از جنگ جهانی دوم، تلاش کرد روحیه‌ای تجدیدشده و معنوی را در جامعه‌ی ایالات متحده با موعظه‌ها، رویدادهای عمومی، برنامه‌های قابل پخش، ستون‌های روزنامه و کتاب‌هایش القا کند. او با کتاب پرفروش خود در سال ۱۹۵۲، یعنی نیروی بیکران تفکر مثبت، میلیون‌ها نفر را تشویق کرد.

پس از جنگ جهانی دوم، نورمن وینسنت پیل یک بروشور معنوی هفتگی چهار صفحه‌ای برای بازرگانان به نام Guideposts را تاسیس و به عنوان سردبیر آن فعالیت کرد. این بروشور در دهه‌ی ۱۹۵۰ به یک مجله‌ی ماهانه‌ی بسیار محبوب تبدیل شد. نخستین کتاب نورمن وینسنت پیل هنر زندگی (۱۹۳۷) نام داشت. او همچنین پیش از کتاب نیروی بیکران تفکر مثبت، کتاب‌های دیگری از جمله تو می‌توانی برنده شوی (۱۹۳۸) و راهنمایی برای زندگی مطمئن (۱۹۴۸) را نوشت و منتشر کرد. کتاب‌های بعدی او نیز شامل آثاری از جمله شش نگرش برای برندگان (۱۹۸۹) و این قرن باورنکردنی (۱۹۹۱) هستند. نورمن وینسنت پیل در سال ۱۹۸۴ به عنوان کشیش ارشد بازنشسته شد.

نورمن وینسنت پیل تعلیم می‌داد که می‌توان از ایمان مذهبی برای بهبود زندگی مادی نیز استفاده کرد و نگرش ذهنی مثبت و اعتقاد به خود، به اندازه‌ی اعتقاد به خدا ضروری است. در حالی که آموزه‌های او طرفداران زیادی را برای او به ارمغان آورد، برخی از نویسندگان مسیحی انتقاد زیادی به او داشتند و به این نکته اشاره کردند که فلسفه‌ی پیل ایده‌های گناه، رنج و رستگاری را نادیده می‌گیرد. علاوه بر این، پیل به دلیل حمایتش از اهداف سیاسی محافظه‌کار شناخته شده بود. در حالی که اوج محبوبیت پیل در دهه‌ی ۱۹۵۰ بود، پیام او بر رهبران مسیحی انجیلی بعدی مانند رابرت شولر، جوئل اوستین و تی‌دی جیک تاثیر گذاشت. نورمن وینسنت پیل افتخارات متعددی از جمله مدال آزادی ریاست جمهوری را در سال ۱۹۸۴ را به دست آورد.

آیا نیروی بیکران تفکر مثبت در قالب کتاب صوتی نیز در دسترس است؟

اگر از طرفداران کتاب‌های صوتی هستید، می‌توانید به کتاب نیروی بیکران تفکر مثبت در قالب کتاب صوتی نیز دسترسی داشته باشید. این کتاب صوتی به ترجمه‌ی شهناز مجیدی و گویندگی مسعود میرزایی، توسط نوین کتاب گویا منتشر شده و در دسترس شما قرار دارد.

معرفی نویسنده
عکس نورمن وینسنت پیل
نورمن وینسنت پیل

نورمن وینسنت پیل نویسنده و کشیش آمریکایی است که بیشتر به خاطر روش‌های پرورش تفکر مثبت شناخته می‌شود. وی در سال ۱۹۳۲ به عنوان کشیش در کلیسا مشغول به خدمت‌رسانی به مردم شد. شهرت وی بر‌اساس ایده تفکر مثبت و مشهور‌ترین کتابش قدرت تفکر مثبت نام دارد که در سال ۱۹۵۲ به چاپ رسیده است. وی از سال ۱۹۳۱ در کلیسایی در نیویورک به روحانیت پرداخت و این کار را تا زمان بازنشستگی در سال ۱۹۸۴ ادامه داد. نورمن وینسنت پیل فعالیت گسترده‌ای در نوشتن و به چاپ رساندن نوشته‌ها همچنین سخنرانی‌های رادیویی و تلویزیون داشت. اعتقاد نورمن بر این است که داشتن حس خوشبختی احساسی است که تمام انسان‌ها باید داشته باشند و نگران کسانی است که از این احساس بی‌بهره‌اند. سخرانی کردن به تنهایی نمی‌تواند به تنهایی در ایجاد حس خوشبختی در مردم کمک کند و اگر قلبی و با خلوص نیت به آن گوش‌جان سپرده نشود هیچ ارزشی ندارد. همچنین با اعتقاد به ماندگاری نوشته بیش از سخنرانی بود که نورمن به کار نوشتن کتاب‌های متعدد معنوی و خودیاری پرداخته است.

نظرات کاربران

کاربر ۳۹۴۵۲۳۷
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

انتقادم از اپ هست نه کتاب ، پن پول ندادم که دوباره برای گوش دادن هم اینترنت صرف کنم.

کاربر ۲۴۹۷۸۶۵
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

سلام این نویسنده در سال ۱۸۹۸ به دنیا اومده نه در سال ۱۹۸۹ لطفا تصحیح بفرمائید .

vahid
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

سلام کتاب خوبیه ولی خدایش صدای گوینده خییییلی بده نمیتونی تمرکز کنی رو کتاب خواهشا واسه کتابهای دیگه در انتخاب صدای گوینده دقت کنید خییییییلی مهمه ک بدونه کجا و کی صداشو بالا پایین بکنه صداش اصلا جووون نداره

فرهاد داودی
۱۴۰۱/۱۱/۰۶

از اون دسته از کتابهایی است که بایستی به هر کسی با هر شرایط روحی پیشنهاد خوندنش رو داد، بخصوص کسایی که تازه میخواند شروع به کتابخونی کنند، کتابی سرشار از حس خوب و کاربردی در زندگی روزمره، مطمئنا آقای

- بیشتر
zahraes
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

کتاب سراسر آرامش من دچار وسواس فکری زیادی هستم اما وقتی این پادکست شروع میشه حس میکنم بهتر میتونم زندگی کنم❤

غلام
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

کتاب بسیار مفید و تمرینات بسیار مفیدی در پایان هرفصل دارد

maryam
۱۴۰۳/۰۱/۲۱

خیلی کتاب خوبیه من که باهاش آرامش میگیرم.

behzad
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

در کل ۸۰ درصد از مقدسات و مذهب حرف میزنه... طبق حسی که به من منتقل کرد بیشتر شعاری و ارتباط با خدا بود. حرف منطقی یا تلنگر یا حس انگیزشی و یا راهنمایی خاصی نداشت. نزدیک به کل مثالهایش ارتباط را خداست کتابهای

- بیشتر

زمان

۸ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۹۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۹۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان