دانلود کتاب صوتی هنر فروش کردن با صدای نفیسه زاجکانیها + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر فروش کردن اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر فروش کردن

معرفی کتاب صوتی هنر فروش کردن

هنر فروش کردن نوشته برایان تریسی برای نخستین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت. این کتاب راه کسب درآمد بیشتر و سریع‌تر را در دنیای فروش حرفه‌ای به شما می‌آموزد. کتاب پیش‌رو با صدای نفیسه زاجکانیها در دسترس شما قرار دارد.


درباره کتاب صوتی هنر فروش کردن

موفقیت در فروش و بازاریابی را باید یکی از پایه‌های اساسی موفقیت یک مجموعه دانست. برایان تریسی در سال ۲۰۰۹ کتابی با عنوان هنر فروش کردن منتشر کرد و در آن مسیرهای کسب درآمد بیشتر را در دنیای فروش، مورد بررسی قرار داد. این کتاب شرایطی را فراهم می‌آورد که حتی افراد بی تجربه در حوزه فروش هم بتوانند با موفقیت عمل کنند.بدون شک مطالعه و فهم دقیق این کتاب کمک می‌کند تا فروش به هنر شما تبدیل شود و زمینه پیشرفت چشمگیر شما را فراهم خواهد آورد.

شنیدن کتاب صوتی هنر فروش کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب صوتی هنر فروش کردن را به افرادی که در حوزه فروش و بازاریابی فعالیت دارند، پیشنهاد می‌کنیم. افرادی که می‌خواهند محصول یا کالای خود را به بدون مرجوعی بفروشند، می‌توانند از این کتاب بهره خوبی ببرند.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ و در کشور کانادا متولد شد. او مدیرعامل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که درخصوص بازاریابی، فروش و مشاوره کسب‌وکار فعالیت می‌کند. برایان در حال حاضر به‌عنوان یکی از مشاوران برجسته دنیا در زمینه فروش و بازاریابی شناخته می‌شود. او تلاش کرده با آموزش بازاریابی و فروش به افراد مختلفی در سراسر دنیا، زمینه موفقیت دیگران را فراهم آورد. تریسی طی ۳۰ سال اخیر، در حوزه‌های مختلفی همچون اقتصاد، تاریخ، تجارت، فلسفه، و روانشناسی، مطالعه و پژوهش کرده و بیش از ۴۵ کتاب نوشته که همگی جزو آثار پرفروش هستند و به زبان‌های مختلفی نیز ترجمه شده‌اند.

جملاتی از کتاب صوتی هنر فروش کردن

قتی که کار فروشندگی‌ام را شروع کردم، روزها سرزده از این دفتر به آن دفتر و عصرها از این خانه به آن خانه می‌رفتم و همیشه از پایان معامله می‌ترسیدم. هرروز تمام اطلاعاتم را با اشتیاق در اختیار مشتریانم قرار می‌دادم و در پایان می‌پرسیدم، بسیار خوب چه تصمیمی می‌گیرید؟ مشتری نیز معمولاً جواب می‌داد، اجازه بدهید راجع به آن بیشتر فکر کنم. بعدها آموختم معنی این جمله خداحافظی مؤدبانه است و آن‌ها را هرگز دوباره نخواهیم دید. خودم را متقاعد کرده بودم که همه مردم این شهر، زمان بیشتری را برای فکر کردن احتیاج دارند و به زودی سیل تماس‌های تلفنی خریداران مشتاق به سویم روانه خواهد شد؛ اما هیچ‌کس تماسی نگرفت! خیلی فکر کردم تا فهمیدم مشکل کارم کیفیت کالا، قیمت آن، وضعیت بازار و حتی رقبای فروشنده نبود بلکه اشکال از من بود.

برای شنیدن جمله‌های بیشتری از کتاب صوتی هنر فروش کردن، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب صوتی هنر فروش کردن

• مقدمه: از میان برداشتن موانع موفقیت فروش

• ایجاد شخصیت قدرتمند فروش

• روانشناسی قطعی کردن فروش

• چگونه با اعتراضات و انتقادها روبرو شویم

• موفقیت در قطعی کردن فروش ۱

• موفقیت در قطعی کردن فروش ۲

• با دو برابر کردن بهره‌وری

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۳۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۴۰,۶۰۰
۳۰%
تومان