دانلود کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول اثر اعظم حبیبی

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

گوینده:اعظم حبیبی
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول نوشته‎ی رابرت کیوساکی راه و روش‌های ثروتمند شدن و راه به دست گرفتن کنترل مالی را به ما آموزش می‌دهد. نوین کتاب گویا، کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول را منتشر کرده است.

 این کتاب در لیست ۱۰ کتاب پرفروش دنیا در سال ۲۰۰۱ میلادی در روزنامه‌های وال استریت ژورنال، یواس‌ای تودی و نیویورک تایمز می‌باشد و موفق به فروش ۲۶میلیون نسخه تا سال ۲۰۱۶ شده‌است.

درباره‌ی کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول

کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول، از روش‌های به دست گرفتن کنترل مالی، سرمایه گذاری صحیح و درست در زمان و جای مناسب آن می‌گوید و آموزش‌هایی برای ثروتمند شدن به ما می‌دهد. آموزش‌هایی که ممکن است در نگاه اول بسیار عجیب، خشک یا غیر قابل اجرا به نظر برسند اما رابرت کیوساکی که خودش اقتصاد دان و سرمایه گذار مشهوری در آمریکا است معتقد است این‌ها همان آموزش‌هایی است که ثروتمندان به فرزندان خود می‌دهند. به این صورت است که آن‌ها ثروتمندتر از قبل می‌شوند. کیوساکی معتقد است که مردم همیشه در تلاشند تا کاری کنند که پول به دست بیاوند اما هرگز به این فکر نمی‌کنند که کاری را انجام دهند که در نهایت موجب شود پول برایشان کار کند. بنابراین خودش دست به نوشتن کتابی زد که این آموزش‌ها را به مردم بدهد.

کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول، برای افرادی که از مسابقه موشها یا ماراتن بی نتیجه زندگی خسته اند، مناسب است. افرادی که می‌خواهند بدانند ثروتمندان چگونه ثروتمند شده‌اند. و یا چطور باید سرمایه گذاری کرد، کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول را جالب و کاربردی میابند.

درباره‌ی رابرت کیوساکی 

رابرت کیوساکی در سال ۱۹۴۷ در خانواده‌ای ژاپنی - آمریکایی در هاوایی به دنیا آمد و همانجا بزرگ شد. پدر او رئیس آموزش پرورش ایالت هاوایی بود و خودش برای ادامه تحصیلات به نیویورک رفت. بعد از اتمام دانشگاه به نیروی تفنگداران آمریکا پیوست و به ویتنام رفت. او در تجارت مردی موفق بود اما پس از اینکه از کار تجارت و تولید کیف‌ پول‌های مردانه که بسیار هم موفق بود دست کشید، موسسه‌ی آموزشی بین المللی برای آموزش تجارت و سرمایه گذاری تاسیس کرد. در سن ۴۷ سالگی بازنشست شد و به کار محبوبش یعنی سرمایه گذاری روی آورد.او همین بازنشستگی زودهنگام و موفقیتش در سرمایه گذاری را به عنوان شاهدی برای ادعاهایش در کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول می‌داند.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد