دانلود کتاب صوتی از شنبه با صدای امیرمحمد صمصامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از شنبه اثر محمد پیام بهرام‌پور

دانلود و خرید کتاب صوتی از شنبه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۴۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی از شنبه

کتاب صوتی از شنبه نوشته‌ی محمدپیام بهرام‌پور، روش‌هایی را پیش پای خوانندگان قرار می‌دهد که به واسطه‌ی آن‌ها، بتوانند جلوی اهمال‌کاری خود را بگیرند. با شنیدن این کتاب صوتی می‌آموزیم که چگونه به اهداف، برنامه‌ها، ایده‌ها و تصمیم‌هایی که فکر می‌کنیم هرگز موعد انجام آن‌ها نخواهد رسید، نزدیک‌تر شویم. شنیدن کتاب صوتی از شنبه به ما کمک می‌کند تا بسیاری از آرزوهایمان که مدت‌هاست حتی به آن‌ها فکر نکرده‌ایم، برایمان دست‌یافتنی‌تر شوند.

درباره‌ی کتاب صوتی از شنبه

احتمالا تا به حال، برای تمام ما پیش آمده است که تصمیم بگیریم از شنبه یک رژیم غذایی جدید را تجربه کنیم، ورزش کنیم یا در یک افق بلندمدت‌تر، تصمیم گرفته باشیم که در سال جدید پیش رویمان، تغییراتی اساسی در زندگی خود ایجاد کنیم، در دایره‌ی ارتباطات خود تغییراتی اعمال کنیم یا حتی از شغل فعلی بیرون آمده و وارد شغلی جدید شویم. انگار که تمامان دوست داریم کارهایی را که قصد انجامشان را داریم، به زمانی دیگر موکول کنیم و شاید هرگز علت واقعی این موضوع را کشف نکرده باشیم. همه‌ی ما ایده‌ها و برنامه‌هایی داریم که احتمالا به واسطه‌ی اهمال‌کاری، هرگز موعد آن‌ها نرسیده است.

اما چرا ما ترجیح‌ می‌دهیم اهمال‌کاری کنیم؟ چرا کارها را پشت گوش می‌اندازیم و به آن‌ها رسیدگی نمی‌کنیم؟ محمدپیام بهرام‌پور در کتاب صوتی از شنبه توضیح می‌دهد که فرآیند اهمال‌کاری آن‌قدرها هم ساده و قابل پیش‌گیری نیست و برای این کار، به تمرین و ممارست نیاز است، چرا که مغز ما از دو قسمت احساسی و منطقی تشکیل شده و هر یک از این بخش‌ها، به صورت مجزا خواسته‌هایی دارند. نکته‌ی جالب این است که در جدال میان بخش منطقی و احساسی مغز، معمولا بخش احساسی پیروز میدان خواهد بود و همین موضوع منجر به اهمال‌کاری می‌شود.

البته که اهمال‌کاری، تنها محدود به فعالیت‌ها و تصمیم‌هایی از جمله رژیم گرفتن، ورزش کردن و چنین تصمیمات روزمره‌ای محدود نمی‌شود و می‌تواند محدوده‌ای بسیار گسترده‌تر و فعالیت‌ها و برنامه‌هایی بسیار جدی‌تر را دربربگیرد. ما ممکن است فردی بسیار موفق و با جایگاه اجتماعی عالی باشیم، اما با توجه به مشخصه‌های اهمال‌کاری که در کتاب صوتی از شنبه درباره‌ی آن‌ها بیشتر توضیح داده می‌شود، از جمله‌ی افراد اهمال‌کار به شمار آییم. به همین دلیل، لازم است که علل این موضوع را کشف کرده و آن‌ها را در خود برطرف کنیم تا بتوانیم زندگی بهتری داشته باشیم و به آرزوها و خواسته‌های خود نزدیک‌تر شویم.

آیا کتاب از شنبه در فرمت کتاب صوتی نیز در دسترس است؟

اگر از جمله طرفداران کتاب‌های صوتی هستید، کتاب از شنبه را در قالب کتاب صوتی نیز می‌توانید تهیه کنید. این کتاب که نام کامل آن از شنبه، راهنمای علمی و کاربردی برای رهایی از اهمال‌کاری و تنبلی تا موفقیت است، به گویندگی امیرمحمد صمصامی که توسط نوین کتاب گویا منتشر شده است، در دسترس شما قرار دارد.

شنیدن کتاب صوتی از شنبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما هم بنا به هر دلیلی احساس می‌کنید نمی‌توانید تصمیمات خود را عملی کنید و آن‌ها را به زمانی دورتر از زمانی که برای انجامشان تعیین کرده بودید موکول می‌کنید، اگر دوست دارید که در راستای تحقق آرزوها و اهدافتان قدم‌هایی جدی‌تر بردارید و در مجموع اگر به نظر می‌رسد که درگیر چرخه‌ی اهمال‌کاری شده‌اید، شنیدن کتاب صوتی از شنبه می‌تواند راهکارهایی عملی به شما ارائه کند تا از این چرخه خارج شوید، تصمیمات جدی‌تر و مفیدتری برای زندگی خود بگیرید و مسئولانه‌تر به آن‌ها عمل کنید.

درباره‌ی محمدپیام بهرام‌پور

محمدپیام بهرام‌پور، نویسنده‌ی کتاب صوتی از شنبه و بنیان‌گذار هلدینگ‌های آموزشی «بیشتر از یک نفر» و «آرامیا» است. فعالیت‌های آموزشی بهرام‌پور در هلدینگ بیشتر از یک نفر، از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و مهم‌ترین هدف او، این است که مهارت‌های لازم و اساسی برای داشتن یک زندگی خوب را به افراد جامعه معرفی کرده و آموزش دهد. هدف بهرام‌پور از تاسیس و نام‌گذاری مجموعه‌ی بیشتر از یک نفر، این است که او معتقد است اگر هر فرد بیشتر و موثرتر از یک نفر باشد، دنیا جای بسیار بهتری برای زندگی خواهد بود.

محمدپیام بهرام‌پور یک طراح آموزشی یا همان Instructional designer است و به گفته‌ی خودش، علاقه‌مند است تا کیفیت زندگی افرادی از جمله خودش را بالاتر ببرد. او با استفاده از مباحثی از جمله نوروساینس، نوعی مداخلات شناختی را طراحی می‌کند که با استفاده از علوم و مکاتب علمی مختلف، او را به چنین هدفی نزدیک‌تر کند.

در بخشی از کتاب صوتی از شنبه می‌شنویم

جناب آقای/سرکار خانم اهمال‌کاری. اهمال‌کاری، پشت گوش اندازی، تنبلی،‌ دفع‌الوقت یا هر اسم دیگر بلایی است که تاثیرات بسیار بدی در زندگی ما می‌گذارد. قرار نیست ما لزوما آدم تنبلی باشیم که هیچ کاری انجام نمی‌دهد. ممکن است شما مدیر بسیارموفقی باشید اما خودتان می‌دانید در مواقعی اهمال‌کاری می‌کنید و کارهایی را انجام می‌دهید که لازم نیست الان انجام شوند. شما می‌توانید جایگاه بسیار بالاتری نسبت به جایگاه فعلی خود داشته باشید اما به خاطر اهمال‌کاری فعلا به همین جایگاه بسنده کرده‌اید. در مثالی که گفتم ممکن است شما جایگاه بسیار بالایی داشته باشید جایگاهی که ممکن است آرزوی خیلی‌ها باشد اما توان شما بیشتر است. اهمال‌کاری بلاهای بساری را بر سر ما می‌آورد، فرصت‌های بسیار زیادی را از دست می‌دهیم. فرصت‌هایی که ممکن است فقط یک بار به سراغ ما بیایند. فرصت‌هایی که اگر زودتر به فکرش بودیم قطعا نتایج بهتری می‌گرفتیم. نکته‌ی منفی دیگر درابره‌ی اهمال‌کاری این است که ما معمولا با اهمال‌کاری خود دیگران را ناراحت می‌کنیم. مطمئنا هیچ‌کس دوست ندارد همسرش یک اهمال‌کار باشد. بدون هیچ شک و تردیدی می‌توانیم مطمئن باشیم هیچ پدر و مادری از داشتن یک فرزند اهمال‌کار لذت نمی‌برد. بنابراین اهمال‌کاری ما دیگران را هم ناراحت می‌کند.

نظرات کاربران

Ali
۱۳۹۸/۰۸/۲۱

به دور از تعصب،کتاب فوق العاده ایست.در ضمن،فقط تئوریکال نیست و تمریناتی رو داره که باید انجام بشن.بینظیره.

فاطمه ت
۱۳۹۹/۰۹/۲۷

هم کتاب رو خوندم هم صوتیشو شنیدم فقط یکبار خوندن یا شنیدنش کافی نیست نیازه هر چند وقت یبار دوباره مرور کنید عالیههههههه😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖

feri
۱۳۹۸/۰۹/۱۱

کتاب بسیار مفیدیه تا اینجا که خیلی دوسش داشتم

bud
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

لطفا نسخه چاپی شو قرار بدین

Javad Ghayour
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

کتاب امید بخشیه حتما گوش کنید گویندگی عالیییی

Niloufar
۱۴۰۱/۰۹/۰۱

کلا کارای آقای بهرام‌پور عالیه

AlirezaARH
۱۳۹۹/۱۲/۰۲

کتاب خیلی خوب با نکات کاربردی 👌

ناقص الدین شاه
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

کاربردی ترین کتاب برای رهایی از تنبلی نه داستان می‌بافد نه خاطره یک راست اصل مطلب و تمرینات رو گفته

جمیله
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

من کتابش رو خوندم و به شدت توصیه میکنم اما صوتیش رو گوش ندادم🙃

abad
۱۴۰۱/۰۶/۲۶

سلام دوستان کتاب صوتی مفید و کاربردی بود بنده دو بار کتاب را گوش کردم و به شما دوستان شنیدنش را توصیه مینمایم

زمان

۶ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۵۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۵۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان