دانلود کتاب صوتی زنی با تاجی از گل‌های آبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنی با تاجی از گل‌های آبی اثر فاطمه سرمشقی

دانلود و خرید کتاب صوتی زنی با تاجی از گل‌های آبی

معرفی کتاب صوتی زنی با تاجی از گل‌های آبی

زنی با تاجی از گل‌های آبی، نام اثری از فاطمه سرمشقی است.

این کتاب در مجموعه‌ی قصه‌های نهال قرار دارد. گلی صفری تصویرگری این کار را بر عهده داشته است و ناشر آن نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) است.

درباره‌ی کتاب «زنی با تاجی از گل‌های آبی»

دخترکی که هر روز برای آوردن آب به سر چاهی می‌رود، آنجا در انتظار آب، موهایش را در باد شانه می‌کند و به ناخن‌هایش گلبرگ‌های سرخ رنگ می‌چسباند، شما را به یاد چه داستانی می‌اندازد؟  

زنی با تاجی از گل‌های آبی بازآفرینی جدیدی از قصه‌ی سنگ صبور است. فاطمه سرمشقی این داستان را با خوانشی محیط زیستی نوشته است. در این داستان هم البته دخترکانی هستند که به دنبال آب می‌گردند، اما جایی که هر روز آب کمتر و کمتر می‌شود و رودها می‌خشکند...

کتاب «زنی با تاجی از گل‌های آبی» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکانی که سال‌های آخر مدرسه را می‌گذرانند و افرادی که دغدغه‌ی حفظ و سلامت محیط زیست را دارند، از خواندن داستان زنی با تاجی از گل‌های آبی لذت می‌برند.

درباره‌ی فاطمه سرمشقی 

فاطمه سرمشقی نویسنده‌ی داستان زنی با تاجی از گل‌های آبی در زمستان سال 1357 در بیجار متولد شد. در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، زبان و ادبیات فارسی خواند و کارشناسی ارشد را در سال ۱۳۸۴ در پژوهشگاه علوم انسانی با پایان نامه‌ای با عنوان «رویکرد جامعه‌شناختی و فمنیستی در تحلیل رمان سووشون» (چاپ شده در انتشارات علمی و فرهنگی) به پایان رساند. چندسال در دانشگاه علوم انسانی سمنان تدریس کرد، اما دغدغه‌ی اصلی او نوشتن برای کودکان و نوجوانان است. او آثار بسیاری را برای کودکان و نوجوانان تالیف کرده است .سه عنوان دیگر را نیز از همین مجموعه به رشته‌ی تحریر درآورده است. او در هر عنوان یکی از افسانه‌های قدیم را با خوانش محیط زیستی بازنویسی کرده است.

جملاتی از کتاب «زنی با تاجی از گل‌های آبی»

مادر ناهید می‌خندید. کوه‌های دور دست را نشان می‌داد و می‌گفت این رود راه طولانی را از پشت آن کوه‌ها میاید تا به اینجا برسد.

به ناخن‌هایم برگ گل سرخ می‌چسبانم و کنار ناهید می‌نشینم. اما هرچه منتظر می‌مانیم، زن سپید پوش را نمی‌بینیم. گلبرگ‌های سرخ را از موهایمان می‌کنیم و بدون اینکه موهایمان را توی باد شانه کنیم، به خانه برمی‌گردیم...

مادر پارچ آب را روی میز می‌گذارد و می‌گوید: «آب توی کوزه طعم دیگری دارد.» تصویر خودم را توی آب درون پارچ می‌بینم و...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶,۵۰۰
۵,۸۵۰
۱۰%
تومان