دانلود کتاب صوتی وسط حرف دیگران نپر! + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وسط حرف دیگران نپر! اثر جولیا  کوک

دانلود و خرید کتاب صوتی وسط حرف دیگران نپر!

معرفی کتاب صوتی وسط حرف دیگران نپر!

وسط حرف دیگران نپر! نام اثری دیگر از جولیا کوک نویسنده‌ی پرکار کودکان است.

سینا امینی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) آن را چاپ و منتشر ساخته است. 

درباره‌ی کتاب «وسط حرف دیگران نپر!»

من لوئیس هستم. توی کله‌ی من پر از افکار بسیار بسیار مهم است و من نمی‌توانم آن‌ها را اینطوری که سر می‌خورند و میایند توی دهنم، همانجا نگه دارم. باید بریزمشان بیرون. البته خانم معلم و دوستانم مرتب به من می‌گویند وسط حرف دیگران نپر! اما نمی‌دانم چطوری باید وسط حرف دیگران نپرم! آخر گفتم که! حرف‌های من خیلی مهم هستند. 

برای همه ما پیش آمده که مشغول گفتگویی بودیم و کودکمان وسط حرفمان پریده و درباره‌ی چیزی که به ظاهر برای خودش مهم است صحبت کرده است. اما در اینگونه مواقع ما به عنوان بزرگتر باید چه برخوردی داشته باشیم؟ چطور می‌توانیم به بچه‌ها یاد بدهیم که به دیگران هم احترام بگذارند و بدانند چه زمانی می‌توانند صحبت کنند و چه زمان‌هایی نه؟ جولیا کوک در داستان وسط حرف دیگران نپر! همین موضوع را به کودکان و والدین میاموزد.

کتاب «وسط حرف دیگران نپر!» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب وسط حرف دیگران نپر! برای کودکانی که در سال‌های ابتدایی و پایانی مدرسه هستند، جذاب و مناسب است.

درباره‌‌ی جولیا کوک

جولیا کوک نویسنده‌ی پرکار کودکان در حال حاضر در نیویورک زندگی می‌کند و آن‌جا به کار معلمی مشغول است. او کتاب‌های بسیاری برای کودکان نوشته است که در ایران با نام کتاب‌های جولیا شناخته شده‌اند. حق نشر این کتاب‌ها در ایران به انتشارات فنی ایران واگذار شده است.

جملاتی از کتاب «وسط حرف دیگران نپر!»

من لوئیسم! همه می‌گویند وسط حرف دیگران می‌پرم. اما خودم اینطور فکر نمیکنم. من حرفهای زیادی دارم که از نظر خودم خیلی مهمند. وقتی که دیگران مشغول حرف زدن هستند، مغزم پر از کلمه می‌شود و همان موقع این کلمات روی زبانم سر می‌خورند. شکمم به قار و قور می‌افتد. همه‌ی کلمه‌هایی که توی سرم هستند شروع می‌کنند به وول خوردن و بعد هم راه می‌افتند...

خانم معلم از این کار اصلا خوشش نیامد. او هم حرف من را قطع کرد و گفت: «لوئیس! من خوب می‌دونم حرف‌هایی که میزنی برای خودت مهمند. اما چون واجب نیستند باید صبر کنی تا اسمت رو صدا کنم.»

نظرات کاربران

دنیا
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

این کتاب واقعا نکات آموزنده ای دارد . و جذابیت این کتاب واقعا زیاد است . من این کتاب را به همه توصیه میکنم .

setayesh shafiei
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

عالی

minaei
۱۴۰۲/۰۷/۱۸

کتاب در مورد بچه ایه که برای گفتن حرفاش نمیتونه صبر کنه و و چون فکر میکنه که حرفای خودش خیلی مهم هستن وسط حرف دیگران میپره کتاب خوبی بود دخترم دوست داشت همچنین راهکاری برای حل این موضوع پیشنهاد

- بیشتر

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ دقیقه

حجم

۱۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان