دانلود کتاب صوتی ابیگل تپل با صدای فاطمه فرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابیگل تپل اثر دیوید کلی

دانلود و خرید کتاب صوتی ابیگل تپل

معرفی کتاب صوتی ابیگل تپل

کتاب صوتی ابیگل تپل، نوشته‌ی دیوید کلی، داستانی درباره‌ی دختر کوچولویی به نام ابیگل است که حسابی تپل است و خیلی از وزنش ناراحت است. 

ابیگل تپل را کارن اقوامی به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی ابیگل تپل را با صدای فاطمه فرجی و مهرانه امروانی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی ابیگل تپل

ابیگل، نام دختر کوچولوی تپل مپلی است که اصلا از این وضعیت خوشحال و راضی نیست. ابیگل تپل تصمیم گرفته است به کلاس شنا برود اما اصلا آب‌بازی را دوست نداشت. ابیگل توی رختکن لباسش را عوض کرد و به سمت استخر رفت. همکلاسی‌هایش به همراه مربی کنار آب صف کشیده بودند. ابیگل که دوست نداشت اول شیرجه بزنه ته صف ایستاد. چون دخترِ بیچاره انقدر تُپُل بود که بعد از شیرجه زدن آب استخر به همه طرف پخش می شد و همه اعتراض می‌کردند... بعد از کلاس ابیگل حسابی ناراحت بود که معلمش به سراغش رفت و با او صحبت کرد...

کتاب صوتی ابیگل تپل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

داستان ابیگل تپل، برای کودکانی که به مدرسه می‌روند مناسب است. اگر دور و برتان بچه‌ای می‌شناسید که اضافه‌وزن دارد یا اعتماد به نفس پایینی دارد، کتاب ابیگل تپل را به او هدیه بدهید.

بخشی از کتاب صوتی ابیگل تپل

همیشه هم کلاسی‌هایش، وزن زیاد اَبیگِل را مسخره می‌کردند و می‌گفتند که او شبیه نهنگ است. کلاس که تمام شد، خانم مربی پیش ابیگل رفت و گفت: «چی شده دخترم؟ چرا همیشه یک گوشه می‌شینی؟ شنا کردن را دوست نداری؟ می‌دونستی که خیلی خوب شنا می‌کنی؟»

ابیگل گفت: «نه اصلا هم خوب شنا نمی‌کنم. من خیلی چاق و سنگینم.»

«نه اینطور نیست، این فقط فکر و تصور خودته! ما همه همون چیزی هستیم که بهش فکر می‌کنیم. اگر می‌خوای خوب شنا کنی، فکر کن که خیلی سبک و فرزی! پرنده‌ها همینطوری توی هوا پرواز می‌کنند...»

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۹۷۶۵۹
۱۳۹۸/۱۲/۲۵

اصلا برام نمیاره

کاربر ۱۵۶۷۶۲۹
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

9 دقیقه بود

Amir
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

اصلا خوب نبود 😣😲😡🙈🙈

خوبه
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

من با کیف پول طاقچه خریدم چرا نمیاره؟

Maryam Hadi
۱۳۹۹/۰۱/۰۵

بد

elena
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

اصلا خوب نیست تا گوش می کردم قطع می شد 9 دقیقه هم بیشتر نبود

tiam -y-h-h-m-8
۱۳۹۹/۰۲/۱۱

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی پنج ستاره بس نیست اینم باقیش👎🏻⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🌟🌟🌟⭐️🌟⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بدک نبود
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

اسلا خوب نبود پولتون را هدر ندین

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ دقیقه

حجم

۱۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان