دانلود کتاب صوتی لاک پشت سبز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی لاک پشت سبز

لاک‌پشت سبز نام اثری از آرتی‌نپ است.

این داستان را هایده عبدالحسین‌زاده به فارسی برگردانده است و ناشر آن انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) است.

این داستان به فهرست نهایی نامزدهای جایزه کتاب زمین سبز راه یافته است. 

درباره‌ی کتاب «لاک‌پشت سبز»

آیا خبر دارید که زباله‌هایی که می‌سازیم، از کجا سر در می‌آورند؟

اصلا می‌دانستید که زباله‌های ما می‌روند توی رودخانه‌ها، دریاها و محل زندگی بقیه‌ی جانوران را آلوده می‌کنند؟

امروز روز عروسی لاک‌پشت است. همه‌ی دوست‌ها و فامیل‌ها هم به عروسی دعوت شده‌اند. اما درست وسط عروسی یک اتفاق واقعا ناجور می‌افتد! یک باران زباله‌ی حسابی می‌بارد و عروس و داماد را حسابی کثیف و زشت می‌کند. لاکی برادر عروس، دیگر نمی‌تواند این وضع را تحمل کند و می‌خواهد سراغ آدم‌ها برود...

ما نمی‌توانیم به کودکان بگوییم «آشغال نریز!» و بعد انتظار داشته باشیم دیگر هیچ  آشغالی نریزد. اصلا شاید حتی درست و حسابی متوجه منظور ما هم نشود. حالا چطور می‌توانیم چیزی به این مهمی را به کودکان آموزش دهیم؟ لاک‌پشت سبز یک داستان بامزه است که درباره‌ی حفظ محیط زیست با بچه‌ها صحبت می‌کند. بچه‌ها با خواندن داستان لاک‌پشت سبز یاد می‌گیرند که حتی یک نفر هم که قدمی برای بهبود شرایط محیط زیست برمی‌دارد می‌تواند موثر باشد.

کتاب «لاک‌پشت سبز» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

لاک‌پشت سبز برای کودکان خردسال و کودکانی که سال‌های اول مدرسه را می‌گذرانند، جالب و خواندنی است. افرادی که دغدغه‌ی حفظ و سلامت محیط زیست را دارند نیز، از داستان لاک‌پشت سبز لذت خواهند برد. 

درباره‌ی آرتی نپ

وقتی «آرتی نپ» اولین کتاب کودک خود را در سال ۲۰۰۶ منتشر کرد، فکر نمی‌کرد که تبدیل به یک نویسنده کودکان شود. اما از آن زمان تاکنون بیش از ۳۰ اثر ادبی شامل کتاب، ویدئو، داستان و شعر برای کودکان منتشر کرده است. 

جملاتی از کتاب «لاک‌پشت سبز»

لاک‌پشت‌ها دیگر نمی‌توانستد این رفتار بد آدم‌ها ،یعنی ریختن زباله توی طبیعت، را تحمل کنند. لاکی، برادر عروس، از همه عصبانی‌تر شده بود. سر تا پای عروس، یعنی خواهر لاکی، پر شده بود از پوست موز. طفلکی خیلی زشت شده بود. لاکی دستش را گره کرد و بالا برد و داد زد: «بس کنید این کارها رو!»

پدرش گفت: «لاکی آروم باش. پسر جون ما نمی‌تونیم حریف آدم‌ها بشیم...»

 

نظرات کاربران

محمد امین
۱۳۹۹/۰۲/۰۸

عالی عالی

2286205698
۱۴۰۱/۰۴/۲۱

کتاب خیلی خوبی هست به 3 دلیل 1.آموزنده 2.سرگرم کننده 3.مطالب پیوسته

کاربر ۳۴۵۱۱۵۴
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوب بود

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان