دانلود کتاب صوتی کاش تنها نبودم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاش تنها نبودم اثر دیو کاتلر

دانلود و خرید کتاب صوتی کاش تنها نبودم

معرفی کتاب صوتی کاش تنها نبودم

کتاب کاش تنها نبودم، داستانی لطیف و زیبا از دیو کاتلر است.

فراز پندار این کتاب را به زبان فارسی برگردانده است و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) آن را چاپ کرده است.

درباره‌ی کتاب «کاش تنها نبودم» 

گاهی اوقات آنقدر از دست دیگران عصبانی می‌شویم که پیش خودمان آرزو می‌کنیم: کاش جزیره‌ای وسط آسمان داشتیم که فقط و فقط خودمان آنجا بودیم... طلوع و غروب زیبای خورشید را می‌دیدم و به ستاره‌ها لبخند می‌زدیم. اما اگر این آرزوی ما به واقعیت تبدیل شود، چطور؟ آیا می‌توانیم تحمل کنیم که تنها باشیم؟ 

قهرمان قصه‌ی ما هم در زمان عصبانیتش دقیقا همین آرزو را می‌کند و آرزویش هم برآورده می‌شود. اما چند روزی که از زندگی کردنش روی جزیره‌ می‌گذرد، دلش برای اعضای خانواده‌اش تنگ می‌شود. همین لحظه‌ها است که پیش خودش می‌گوید: «کاش تنها نبودم

دیو کاتلر در این داستان لطیف، با نثری شعرگونه و خیال‌انگیز و با ترسیم فضایی شاعرانه، دنیای خیالات یک کودک را به ما نشان می‌دهد. خیالاتی که زیبایی خاصی دارند و البته به کودکان کمک می‌کنند تا بتوانند عصبانیت و حتی تنهایی را  به عنوان احساساتی که هر فرد تجربه می‌کند، بپذیرند. 

کتاب «کاش تنها نبودم» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کاش تنها نبودم اثری لطیف و شاعرانه است. این داستان برای کودکان دلچسب است. اما اگر کسی را می‌شناسید که روحیه‌ی لطیف و حساسی دارد و از خواندن کتابی با فضای خیال‌انگیز لذت می‌برد می‌توانید این اثر را به او هدیه کنید. 

جملاتی از کتاب «کاش تنها نبودم»

چند سال پیش که هنوز بچه بودم، یک روز از دست خانواده‌ام خیلی عصبانی شدم. به آن‌ها گفتم که دوستشان ندارم. به آن‌ها گفتم که کاش اصلا خانواده‌ای نداشتم و می‌توانستم همیشه تنها باشم.به داخل اتاقم دویدم و خودم را داخل تخت انداختم و خوابیدم. وقتی بیدار شدم خودم را روی انبوهی علف نرم و خنک پیدا کردم. تا چشم کار می‌کرد آسمان آبی و  بی‌کرانه را می‌دیدم. از جایم بلند شدم. حس کردم در یک جزیره‌ی خیلی کوچکم. عجیب‌تر این بود که جزیره‌ی کوچک وسط آسمان‌ها بود.تنها بودم، آرزویم برآورده شده بود...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ دقیقه

حجم

۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان