دانلود کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه با صدای عارف امیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه اثر مایک آلِگرا

دانلود و خرید کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه

معرفی کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه

کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه، داستان بامزه‌ی موش‌های جنگل است که از ترس جغد بزرگ نمی‌توانند برای شکار از خانه بیرون بیایند. اما مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه و دنبال راه‌حل می‌گردد.

مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه را مایک آلگرا نوشته و یاسین محمدنیا به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این اثر با صدای عارف امیری و مهرانه امروانی در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتیمینی مثل یک دانشمند فکر میکنه

روزگاری در جنگلی سرسبز، تعداد زیادی موش زندگی می­ کردند.کمی دورتر از محل زندگی­ موش‌ها، باغچه­‌ی بزرگی پر از میوه ­و سبزیجات خوشمزه بود. این موجودات ریز برای تفریح، غذا خوردن، بازی کردن و کلی کارهای دیگر به آن­جا می­‌رفتند.زندگی خوب بود وهمه ­چیز برای موش­ ها عالی پیش می­‌رفت تا اینکه سر و کله‌ی یک مهمان ناخوانده پیدا شد؛ یک جغد قهوه‌ای با بال­‌های بلند و پنجه­‌های تیز. حیوان­‌های بیچاره از ترس شکار شدن دیگر نمی‌­توانستند به باغچه بروند، با اینکه پیدا کردن غذا بیرون باغچه ­برایشان کار خیلی سختی بود، اما از آنجا فاصله گرفتند تا خودشان غذای جغد نشوند.

کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه برای تمام کودکانی که متفاوت فکر می‌کنند، جذاب و شنیدنی است.

جملاتی کتاب صوتی مینی مثل یک دانشمند فکر میکنه

موش کوچولو هرچقدر ایستاد، پرنده‌ی شکاری اصلا از جایش تکان نخورد. بی‌حرکت روی تخته چوب ایستاده بود و به رو به رویش نگاه می‌کرد. مینی با تعجب گفت: «چرا اصلا تکون نمی‌خوره؟ خیلی عجیبه!»

با تاریک شدن هوا، مینی که دیگه خسته شده بود، به جنگل برگشت تا توی خانه‌اش کمی استراحت کند. صبح فردا، دوست موش کوچولو، نیبلز، برای دیدنش به خانه‌اش رفت. اما مادر مینی بهش گفت که او با طلوع آفتاب، بیرون رفته. نیبلز کلی دنبال دوستش گشت تا بالاخره اونو نزدیک باغچه پیدا کرد.




نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان