دانلود کتاب صوتی اجازه بگیریم! + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اجازه بگیریم! اثر جولیا  کوک

دانلود و خرید کتاب صوتی اجازه بگیریم!

معرفی کتاب صوتی اجازه بگیریم!

اجازه بگیریم! نام کتابی است که جولیا کوک برای کودکان نوشته است.

این کتاب را عرفانه جوادپور به فارسی ترجمه کرده است و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) چاپ کرده است. 

درباره‌ی کتاب «اجازه بگیریم!»

مدتی می‌شود که آرجی زیاد تنبیه می‌شود. مثلا این‌بار به این دلیل تنبیه شده است که وقتی مدرسه تعطیل شده است، به جای اینکه سوار سرویس مدرسه‌اش شود و به خانه برگردد، همراه دوستش پیاده آمدند. توی راه یخ در بهشت خوردند و یک مسابقه‌ی سنگ‌اندازی هم داشتند. مامان وقتی آرجی را دید خیلی خوشحال شد اما وقتی دید که دور دهان آرجی از یخ در بهشت، کثیف شده عصبانی شد...

کودکان موضوعات را بسیار متفاوت از بزرگسالان می‌بینند. گاهی اوقات نمی‌دانند که ما برای انجام کارها لازم است اجازه بگیریم! گاهی هم نمی‌دانند کاری که انجام می‌دهند اشتباه است. به همین دلیل است که لازم است درباره‌ی این موضوعات با آن‌ها گفتگو شود. 

جولیا کوک در کتاب اجازه بگیریم! این موضوع را با داستانی کودکانه و مشابه اتفاق‌هایی که برای همه‌ی ما می‌افتد، توضیح داده است. 

کتاب «اجازه بگیریم!» را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم

کتاب اجازه بگیریم! برای کودکان دبستانی، و به خصوص آن‌هایی که مثل آرجی فراموش می‌کنند باید اجازه بگیرند! مناسب و خواندنی است. والدین و مربیان نیز می‌توانند از این کتاب برای گفتگوهایشان ایده بگیرند. 

درباره‌ی جولیا کوک

جولیا کوک نویسنده‌ی کتاب اجازه بگیریم! یکی از پرکار ترین نویسنده‌های کودک و نوجوان در دنیا است. مجموعه‌ کتاب‌های او درباره‌ی مهارت‌های زندگی هستند و تا به حال بیش از ۳۰ عنوان از این مجموعه نوشته شده است. حق نشر کتاب‌های جولیا کوک در ایران به دفتر انتشارات فنی کودکان (نردبان) واگذار شده است.

جملاتی از کتاب «اجازه بگیریم!»

من آرجی هستم. 

باز هم تنبیه شدم. تنبیه من این است که فعلا روی صندلیم بنشینم و فقط فکر کنم.

راستش یک مدت است زیاد تنبیه می‌شوم.

چند روز پیش من و دوست صمیمیم سام، تصمیم گرفتیم به جای اینکه سوار سرویس مدرسه بشویم، پیاده برگردیم خونه ...


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان