دانلود کتاب صوتی دوست تازه چه خوبه! + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوست تازه چه خوبه! اثر استوارت جی. مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی دوست تازه چه خوبه!

معرفی کتاب صوتی دوست تازه چه خوبه!

دوست تازه چه خوبه! نام اثری دیگر از استوارت جی. مورفی است.

این داستان هم در مجموعه‌ی تامی الاغه و دوستانش قرار دارد و انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) آن را چاپ کرده است.

درباره‌ی کتاب  «دوست تازه چه خوبه!»

پگی و خانواده‌اش تازه به خانه‌ی جدیدشان اسباب‌کشی کردند. پگی به خاطر داشتن اتاق جدیدش خیلی خوشحال است اما هیچ دوست جدیدی ندارد. پگی متوجه می‌شود که همسایه‌ی کناریشان دختر کوچکی همسن او دارد. شما فکر می‌کنید پگی می‌تواند دوستان جدیدی برای خودش پیدا کند؟

مسائلی مانند جا به جایی خانه و محل زندگی، گاهی سبب می‌شود که ارتباط دوستانه و نزدیکی که میان کودکان وجود دارد از بین برود. برای همین استوارت جی. مورفی در داستان دوست تازه چه خوبه! تلاش کرده تا راه حل‌های برای یافتن دوستان جدید و چگونگی نحوه‌ی ارتباط دوستان به ما بدهد. 

کتاب «دوست تازه چه خوبه!» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ 

داستان دوست تازه چه خوبه! برای همه کودکان و به خصوص آن‌هایی که دلشان دوستان تازه می‌خواهد مناسب و خواندنی است. مربیان و والدین نیز از خواندن این کتاب لذت می‌برند. 

درباره‌ی استوارت جی. مورفی

استورت جی. مورفی از نویسندگان کودک است. او مجموعه‌ی تامی الاغه و دوستانش را برای کودکان نوشته و تلاش کرده در ضمن آن‌ها به مسائل کودکان، مهارت‌های اجتماعی که باید به دست بیاورند بپردازد. این مجموعه در ایران توسط سینا امینی به فارسی برگردانده شده است. 

جملاتی از کتاب «دوست تازه چه خوبه!» 

پگی اتاق جدیدش را خیلی دوست داشت. پیگل، سگش هم حیاط جدیدشان را خیلی دوست داشتند. اما آن دوتا هیچ دوستی نداشتند. حتی یک نفر.

روز بعد پگی تو ایوان پشتی خانه‌شان نشست که ساندویچش را بخورد. او آرزو داشت که دوستانی داشته باشد و ساندویچش را با آن‌ها بخورد. بعد سارا را دید. او هم تنها بود و داشت یک قلعه بزرگ درست می‌کرد. پگی به سارا نگاه کرد و سارا هم او را دید.

پگی فکر کرد: شاید اگر لبخند بزنم...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ دقیقه

حجم

۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان