دانلود کتاب صوتی خواب باران با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواب  باران اثر اعظم حبیبی

دانلود و خرید کتاب صوتی خواب باران

گوینده:اعظم حبیبی
انتشارات:نشر قناری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خواب باران

«خواب باران» رمانی از وجیهه سامانی، نویسنده معاصر است که با نثر و بیانی لطیف و روان، و نگاهی واقع‌بینانه به مسائل اخلاقی و اجتماعی جوانان در پشت قصه‌ای عاشقانه، تعریفی درست و واقعی از سرنوشت و قضا و قدر ارائه کرده و مرز باریک میان تردید و ایمان را به‌درستی تصویف و تصویر کرده است.

هما دختری است که از بخت بد در خانواده‌ای از هم پاشیده زندگی می‌کند. او قصد دارد با امیر، همکلاسی‌اش ازدواج کند اما از رسمی شدن قضیه و خواستگاری فرار می‌کند چون یک مشکل بزرگ دارد. او معتاد به مواد مخدر است و هنوز نتوانسته اعتیادش را ترک کند و با خودش عهد کرده تا ترک نکرده وارد زندگی مشترک نشود. هما هرچه سعی می‌کند نمی‌تواند تنهایی از عهده این کار برآید بنابراین موضوع را با مادرش مطرح می‌کند اما گفتن این ماجرا نه تنها گره‌ای از کارش باز نمی‌کند که مصیبت‌هایی هم برایش به همراه دارد:

چایش را که سر کشید، دست کشید و برگه‌ای از روی زمین برداشت و با سرانگشتان، خطوط برجسته‌اش را لمس کرد. عزیزخانم هم که تازه شستن ظرف‌ها را تمام کرده بود، برق آشپزخانه را خاموش کرد و به طرف ایوان رفت. قبل از اینکه پرده‌ی توری آویخته پشت در ایوان را کنار بزند، کمی مکث کرد و به حسام خیره ماند. آرامش و لبخند ملایمی که روی صورت حسام نشسته بود، حالش را خوش کرد. هنوز قدم به ایوان نگذاشته بود که صدای بلند برخورد شیئی به در آهنی حیاط، سکوت شب را شکست. حسام دستپاچه سرش را رو به مادر بالا گرفت: «چی بود؟»

وجیهه سامانی در سال ۱۳۸۵ رتبه اول جشنواره مطبوعات وزارت ارشاد را کسب کرده، و با کتاب «عروس آسمان» برگزیده جشنواره حبیب غنی‌پور و با رمان «آن مرد با باران می‌آید» برگزیده جشنواره داستان انقلاب حوزه هنری شده است.

نظرات کاربران

کاربر 1178634
۱۳۹۸/۰۶/۲۵

چرا پولی!ما که پول نداریم باید چیکارکنیم؟؟؟؟؟؟

کاربر ۲۰۵۰۸۸۸
۱۳۹۹/۰۵/۰۲

بستگی به علاقتون داره ولی در کل خوبه صوتی کوشش بدید باحال تره فک کنم

🌹FANZEN 🌹
۱۳۹۸/۰۶/۱۵

من چاپیشو خوندم ، خوب بود:)

moonlight
۱۴۰۰/۰۷/۱۳

چاپی اش بهتره. گوینده انگار داره برنامه ی مستند رو روایت میکنه!!!!

Vajihe Nikkhah
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

از جنس سریال‌های شبکه سه

زمان

۶ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۴۶۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۴۶۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان