دانلود کتاب صوتی یک شب فاصله با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک شب فاصله اثر جنیفر ای.نیلسن

دانلود و خرید کتاب صوتی یک شب فاصله

انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۲۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی یک شب فاصله

جنیفر ای. نیلسن نویسنده آمریکایی است که داستان یک شب فاصله را به رشته تحریر درآورده است. فایل صوتی این داستان با صدای مهرانه امروانی منتشر شده است.


خلاصه یک شب فاصله

جنیفر ای. نیلسن در این داستان زندگی گرتای 12 ساله را روایت می‌کند. دختری که باید برای به دست آوردن آزادی خطر همه‌چیز را به جان بخرد. داستان در فضای دلهره‌آور جنگ آلمان شرقی و غربی و ساخت دیوار برلین اتفاق می‌افتد. این کتاب سرشار از لحظات سخت و نفس‌گیری است که قهرمان داستان با آن روبرو می‌شود؛ با این وجود گرتا با شهامت به تلاش خود ادامه می‌دهد تا در پشت دیوار برلین راهی برای رهایی پیدا کند. از امتیازات این کتاب باید به تاکید آن بر ارزش‌های خانوادگی اشاره کرد. علاوه بر این مفاهیمی همچون حق، ناحق، عدالت و بی عدالتی مطرح می‌شوند.

شنیدن کتاب صوتی یک شب فاصله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

یک شب فاصله مناسب رده سنی نوجوانان است؛ با این وجود داستان به قدری قوی توصیف شده که شنیدن آن برای بزرگسالان نیز خالی از لطف به‌نظر نمی‌رسد.

جملاتی از یک شب فاصله

شبی که دیوار را ساختند هیچ اخطار قبلی در کار نبود. من با شنیدن جیغ آژیرهایی که در سراسر شهرم، برلین شرقی، پحش می‌شد از خواب بیدار شدم. بلافاصله از تخت بیرون پریدم. حتما اتفاق خیلی وحشتناکی افتاده بود. چرا آژیرها انقدر زیاد بودند؟ هرچند صبح گرمی بود اما دلیل عرق کردن کف دست‌ها و سرخی صورتم عرق کردن نبود. اولین فکری که از سرم گذشت، احتمال حمله هوایی بود.

نظرات کاربران

scientific
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

یک رمان خانوادگی و سیاسی. داستان از زبان گرتای ۱۲ ساله بازگو می‌شود. به نظرم شخصیت گرتا خیلی بیشتر از یه بچه ۱۲ ساله درک و شعور داشت انگاری‌که حداقل ۱۶ یا ۱۷ ساله هست. داستان جذاب و پرکششی داشت

- بیشتر
amirhosseinraei
۱۴۰۱/۰۳/۲۷

چقدر خوب و دلنشین بود. و چقدر میان اون اتفاقات غم انگیز جملات خوب و امیدبخشی بود که انسان رو در تاریک ترین شرایط وادار به سرکشی برای رسیدن به آزادی و عدالت می کرد.واقعا عالی بود

مریم
۱۳۹۹/۰۶/۱۰

خیلی عالی و جذاب موضوع... بی خود نیست که این کتاب کلی جایزه گرفته... من نسخه چاپی رو خوندم... خیلی خوبه... پیشنهاد می کنم حتما این کتاب رو بخونین..

۱۳۹۹/۰۲/۱۳

بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار عاااااالی بود خیلی خیلی بی نظیر بود و به همه ی نوجوونا و حتی بزرگسالا توصیه میکنم حداقل برای یک بار این کتاب رو بخونید خود کتاب که همه چیز تموم بود ، گویندگی و

- بیشتر
♧~warmbook~♤
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

کتابی بود رمزگونه‌... و تلاش آدمها برای آزادی محصور شده تحسین گونه... زیبا بود🤞🏻

نسترن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

کتاب در مورد زمانی ست که بعد لز جنگ جهانی با یک دیوار ، آلمان شرقی و غربی را از هم جدا میکنند و اتفاقاتی که برای خانواده ها می افتد، تفاوت بین شرق و غرب و... به فصل های آخر که

- بیشتر
inso
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

داستان عالی بود ولی کاش صدای اینهمه شخصیت گردن یکی نمی افتاد اینجوری نه مخاطب گیج میشد و جذاب تر میبود

bts fan
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

من خود خدام

sam
۱۴۰۰/۰۳/۰۲

بسیار از شنیدن کتاب لذت بردم . قدرت جذابیت و کشش داستان را بسیار پسندیدم و البته مهم تر برای ما ترجمه هست که نقطه قوت کتاب می‌باشد . فقط گویندگی می توانست بهتر باشد .

Meysam Ghfar
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

عالی بی نظیر البته کتابهایی از این دسته موضوعات همیشه خوب و هیجان انگیز هست حتما در مورد کره شمالی و جنگ جهانی

زمان

۹ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۸۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۸۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان