دانلود کتاب صوتی آخرین خنیاگر با صدای شاهین علایی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آخرین خنیاگر اثر او هنری

دانلود و خرید کتاب صوتی آخرین خنیاگر

نویسنده:او هنری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آخرین خنیاگر

مجموعه داستان آخرین خنیاگر اثر نویسنده شناخته شده امریکایی، ویلیام سیدنی پورتر معروف به اُ. هنری است. 

خلاصه کتاب صوتی آخرین خنیاگر

این مجموعه ۲۳ داستان جالب با موضوعات گوناگون دارد. آخرین خنیاگر، استاد بشردوست ریاضیات، پول آزادسازی رئیس قرمز و نیرنگ هارگریوز نام سه داستان از این ۲۳ داستان است.

کتاب صوتی آخرین خنیاگر مناسب چه کسانی است

این اثر برای دوست‌داران ادبیات داستانی به ویژه داستان کوتاه خوانان مناسب است

درباره اُ.هنری

ویلیام سیدنی پورتر،‌ معروف به اُ.هنری، نویسنده امریکایی در ۱۱ سپتامبر ۱۸۶۲ میلادی دیده به جهان گشود. این نویسنده در طول عمر خود بیش از ۴۰۰ داستان کوتاه به رشته تحریر در آورد. این کتاب مشتمل بر ۲۳ داستان گردآوری شده از میان آثار این نویسنده است. تلاش این مترجم انتخاب داستان‌هایی بوده که با مضامین «زندگی شهری»،‌ «زندگی در غرب»، «طنز آمریکایی» و… به رشته تحریر در آمده‌اند.

اولین مجموعه داستان‌های کوتاه اُ.هنری مجموعه «چهار میلیون» با نام اصلی «The Four Million» در ۱۸۹۹منتشر شد که از مشهورترین مجموعه داستان‌های او به شمار می‌آید و در آن، مقصود از چهار میلیون نفر، مردم ساکن شهر نیویورک در پنجاه سال پیش است. وی در ادبیات آمریکا نوعی از داستان کوتاه را به وجود آورد که در آن‌ها گره‌ها و دسیسه‌ها در پایان داستان به طرزی غافلگیرانه و غیرمنتظره گشوده می‌شوند. اُ. هنری سال ۱۹۱۰ از بیماری سل در بیمارستان درگذشت.

نظرات کاربران

alefzed
۱۴۰۰/۰۳/۱۴

کتاب سرگرم کننده ایه که میتوته اوغات فراغت رو به خوبی پر کنه اما داستانهای عمیق زیادی نداره گویندگی هم به نظرم خوب بود.معلوم میشه ایشون تجربه زیادی در این زمینه دارن

maryrad
۱۴۰۰/۰۷/۱۹

حدود ۶،۷ سال پیش کتابش رو خونده و بودم لذت بردم زیااااد قلم قوی نویسنده و ترجمه سلیس با وجود سختی که مترجم اول کتاب نوشته بود. هر دو کتابش رو خوندم و برای بار اول امانت دادم به دوست کتاب

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان