دانلود کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم

معرفی کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم

«چگونه آهنربای پول و ثروت بشوم؟» نوشته آنتونی رابینز است.

رسیدن به پول و ثروت برای داشتن استقلال کامل مالی در زندگی آرزویی است که اکثر افراد با داشتن اهدافی که برای خود در زندگی تعیین کرده اند خواهان رسیدن به آن هستند اما نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که اکثرا یا راه رسیدن به این اهداف را نمی‌دانند یا در راه دست یابی به این اهداف با موانع و مشکلاتی مواجه می‌شوند که آنها را دچار ترس و نا امیدی می‌کند و باعث می‌شوند براحتی دست از اهداف خود بکشند و باز هم به روال گذشته خود برگردند. گذشته‌ای که در آن دیگر خبری از پول ،ثروت و استقلال مالی نیست.

آنتونی رابینز در کتاب صوتی «چگونه آهن‌ربای پول و ثروت شویم؟» که اکنون پیش روی شماست می‌گوید: ما گام‌های موثر،عملی و کاربردی را برای تبدیل شدن شما به آهنربای پول و ثروت قرار داده‌ایم که شما با خواندن و به کاربستن این آموزش‌ها و تمرین‌هایی که در پایان هر گام قرار داده شده می‌توانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه‌های پول و ثروت را به روی خود باز کنید.

قدم اول: مسئولیت وضعیت کنونی مالی خود را بپذیرید.

اکنون وقت عمل است اگر واقعا خواهان این هستی که سرنوشت آینده مالیت را در دست بگیری و بدنبال رسیدن به آرزوها و رویاهایت هستی با این کتاب همراه شو، برای جذب پول و ثروت و رسیدن به استقلال مالی، برای یک زندگی ایده آل. چون تو لیاقتش را داری … اینک این شما و این کتاب آنتونی رابینز با صدای نازنین آذرسا.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

Mohsen Mohamadi
۱۳۹۷/۱۱/۰۵

جالب اینجاست که دست بندی روانشناسی بیشتر دسته بندی پول و ثروته.

Parvaneh
۱۳۹۷/۰۹/۲۲

گوینده صدای زیبایی دارند ولی خیلی بد می‌خونن. مثل این میمونه که دارم یه تبلیغ تلویزیونی میبینم و حس کتاب رو از بین میبره.

ali erfani
۱۴۰۱/۰۳/۱۰

عالی واقعا نمی‌دونم چی بگم برای درمورد پولدار شدن رو خیلی خوب توضیح میده و من چند سال با آقای عرشیان فر کار می‌کردم درمورد جذب پولدار شدن خیلی حرفای انگیزشی زده گفته آدما باید پول جذب کنن و مجزه

- بیشتر
فاطیما مهران
۱۳۹۷/۱۰/۰۱

بسیار خوب بود، با سپاس از گوینده خوبتون

کاربر 700751
۱۳۹۷/۰۹/۳۰

صدا گذاری واقعا بسیار بد نوع خواندن خواننده

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۶۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان