دانلود کتاب صوتی ۱۲ ستون موفقیت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۲ ستون موفقیت اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۲ ستون موفقیت

معرفی کتاب صوتی ۱۲ ستون موفقیت

کتاب صوتی ۱۲ ستون موفقیت نوشتهٔ جیم ران و کریس وایدنر است و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ۱۲ ستون موفقیت

همهٔ ما در آرزوی رسیدن به موفقیت‌های بزرگ هستیم و تلاش می‌کنیم تا به آنها برسیم اما هیشه تعداد اندکی از انسان‌ها هستند که واقعا به آنچه در آرزوی آن‌اند دست می‌یابند و به مدارج عالی رشد و پیشرفت می‌رسند. اکثر مردم به همین زندگی‌های عادی تن می‌دهند و قابلیت‌ها و استعدادهای خود را شناسایی نمی‌کنند. آنها نظرشان درباره مردم خوشبخت این است که «شانس با آنها یار بوده است»؛ در حالی که هیچ چیز با‌ارزشی، راحت و از روی شانس به‌دست نمی‌آید؛ تنها تلاش و هوشمندی و پشتکار شبانه‌روزی است که انسان را به همچین سعادتی می‌رساند.

جیم ران که یک مربی موفق و صاحب‌نام در سطح بین المللی است و افراد معروفی همچون آنتونی رابینز، بیل گیتس، جک کنفیلد از مربیگری او استفاده می‌کنند، در این اثر با زبانی داستانی ۱۲ ستون برای موفقیت برمی‌شمارد.

ماشین مایکل جونز کنار جاده از کار می‌افتد، و این حادثه زمینه‌ساز رابطه‌ای می‌شود که زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

او پیاده راه می‌افتد تا از خانه‌ای در آن نزدیکی کمک بگیرد... چند قدم آن طرف‌تر، در پشت پیچ جاده، عمارتی مجلل و باشکوه به نام دوازده ستون نظرش را جلب می‌کند... چارلی، سرایدار عمارت در راه‌اندازی ماشین به مایکل کمک می‌کند. آنها با هم صمیمی می‌شوند و چارلی اسرار موفقیت آقای دیویس، صاحب مقتدر و ثروتمند عمارت «۱۲ ستون» را در قالب ۱۲ستون موفقیت به مایکل آموزش می‌دهد.

به‌راستی مفاهیم کتاب، حقایقی بی‌انتها هستند که اگر آنها را دنبال کنید، به‌طور قطع شما را به زندگی بهتری سوق می‌دهند. در حالی که روی هر کدام از نکات می‌اندیشید، از خودتان بپرسید که چطور می‌توانید این قوانین را در زندگی خود جاری کنید. ایده‌ها را به عمل تبدیل کنید و در نتیجه، زندگی و کارتان بطور غیرقابل تصوری زیباتر خواهد شد.

شنیدن کتاب صوتی ۱۲ ستون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیم ران؛ (۱۹۳۰-۲۰۰۹) فیلسوف تجارت با شهرت جهانی

جیم ران سال‌هاست که یکی از تأثیرگذارترین متفکران عصر حاضر به شمار می‌رود و برای بیشتر قشر دنیا همچنین صدها نفر از سرمایه‌گذاران مطرح آمریکا انگیزه‌بخش بوده است.

جیم ران در طول ۴۶ سال روی رفتارهای انسان‌ها تمرکز کرده است که بر روی زندگی، معاش و کسب‌وکار تأثیر دارد. جیم نمونه یک کوچ تأثیرگذار و انگیزه‌بخش است. او صاحب توانمندی خارق‌العاده‌ای در ایجاد نگرش والا در قوانین و رویدادهای عمومی است.

جیم ران پیام‌های رسالت خود را با ۶ هزار شرکت کننده و ۵ میلیون نفر از مردم دنیا به اشتراک گذاشته است. او سمینارها و کارگاه‌های خود را در آسیا، استرالیا، آفریقا، اروپا و نیز ایالت‌های مهم آمریکای شمالی برگزار کرد. او یکی از سخنرانان ملی بود که در سال ۲۰۰۴ برنده جایزه بهترین سخنران شد.

درباره کریس وایدنر؛ رهبری و رشد شخصی

کریس وایدنر نمونه فردی است که توانسته با غلبه بر چیزهای غیرعادی به موفقیت دست بیابد و به دیگران بر دستیابی به موفقیت کمک کند. او بر بسیاری از موانع غلبه کرده است... در ۴سالگی با فقدان ناگهانی پدرش و زندگی درکنار اقوام و درگیری با اعتیاد به مواد و الکل کنار آمد.

کریس به تمام این مشکلات فائق آمد و از سال ۱۹۸۸ به سخنران حرفه‌ای تبدیل شد. و به همراه افرادی چون نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، افراد مشهور تلوزیونی، نویسندگان مطرح و ورزشکاران حرفه‌ای روی صحنه، سخنرانی کرده است. برای سازمان‌ها و تشکیلات مطرحی چون جنرال الکتریک، سیسکو سیستم و دانشکده تجارت هاروارد در حوزه رهبری و انگیزه سخنرانی کرده است.

بیش از سیصد و پنجاه مقاله، ۷ عنوان کتاب به چاپ رسانده و بیش از سی لوح صوتی با موضوع رهبری و انگیزه منتشر کرده است. هر ماه مقالات او در حدود یکصد نشریه به چاپ می‌رسد.

او به همراه همسرش لیزا و ۴ فرزندشان در خانه‌ای خارج شهر سیاتل زندگی می‌کنند.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

محمد رضا
۱۳۹۷/۰۶/۱۳

من این کتاب رو قبلا خوندم واقعا عالیه واقعا ارزش خوندن رو داره حتما بخونید ضرر نداره

razie faraji
۱۳۹۹/۱۰/۲۲

کتاب خیلی جذابی بود با صدای گرم گوینده👌 حالت داستانی که داشت باعث شده بود جذابیت گفته ها و اثر گذاریشون بیشتر بشه . قدم به قدم راه موفق شدن و شروع کردن رو در قالب داستان گفته بودن💖👌

زهرا زرگانی
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

سلام و خداقوت سپاس فراوان بخاطر این کتاب فوق العاده و بی نظیر در لاین خودش

Fafa khanoom
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

این کتاب عالی بود یه جورایی الان واقعا به مطالعه ش و یا گوش دادنش نیاز داشتم این کتاب کمکم کرد تا در تصمیمی که گرفته بودم تجدید نظر کنم.حتما گوش کنید معرکه ست

پرنیا اسد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

جزء بهترین هایی بود که خوندم واقعا از دستش ندید خصوصا از این نشر فوق العاده

کاربر ۲۷۴۷۰۶۲
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

سلام ، عاااالی حتمن بخونید

حامد
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

کتاب تاثیرگذاریه حتما بخونید

Elahe
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

دوست داشتم کتابو. فقط یه سوال آیا این کتاب صوتی کل خود متن هست یا خلاصه؟

ali.m
۱۴۰۱/۰۶/۲۷

بی نظیر.حتما گوش دهید

shahzad kafaeii
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

کتاب عالی و بی نظیری است

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان