دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب شفای زندگی با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب شفای زندگی اثر لوئیز ال. هی

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب شفای زندگی

نویسنده:لوئیز ال. هی
گوینده:شهره روحی
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب شفای زندگی

کتاب صوتی خلاصه کتاب شفای زندگی نوشتهٔ لوئیز ال. هی و ترجمهٔ مریم دریانی است. شهره روحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی از قدرت و توان ذهن انسان سخن می‌گوید و کمک می‌کند بتوانید با هدایت ذهنتان به چیزهایی که می‌خواهید برسید.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب شفای زندگی

کتاب صوتی خلاصه کتاب شفای زندگی دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «شفای زندگی» نوشته‌ٔ لوئیز ال. هی است. این اثر صوتی بر اساس فلسفه‌ٔ شخصی زندگی لوئیز ال. هی نوشته شده است. به عقیدهٔ نویسنده زندگی همهٔ ما ارزشمند است، اما ارزش آن را نوع طرز فکر ما تعیین می‌کند. اگر طرز فکر عالی داشته باشیم، زندگی خود به خو کامل می‌شود، حتی اگر هیچ نداشته باشیم. به عقیدهٔ او  زندگی آغاز و پایانی ندارد، بلکه همانند یک چرخه‌ای است که به‌صورت دائم دور خود می‌گردد. حال اگر بخواهیم بدانیم که چه چیزی این چرخه را می‌گرداند، باید بگوییم که تجربیات ما چنین کاری را برایمان انجام می‌دهند. هرچه تجربیاتمان بیشتر باشند، چرخه زندگی‌مان راحت‌تر و سریعتر می‌گردد و مار ا به اهدافمان می‌رساند.

نویسنده معتقد است خوشبختی و بدبختی همگی طرز فکر هستند و جزو افکار به حساب می‌آیند. تو در این اثر صوتی بیان کرده است که بیماری‌ها در ذهن شکل می‌گیرند و از آنجا به تمام قسمت‌های بدن منتقل می‌گردند و تشدید می‌شوند. هیچ چیز مانند سرزنش، احساس گناه و نفرت از خود ما را ضعیف نمی‌کند. تنها راه درمان بیماری سرطان فراموش کردن ناخوشی‌ها است. برای شادی روح و جان باید خود را ببخشیم و دیگران را نیز مورد عفو خود قرار دهیم. دشوارترین کار در زندگی، درک کردن مفهوم عشق و خوشبختی است. برترین نوع طرف فکر عزت نفس و اعتماد به نفس است.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب شفای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت بیشتر در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوئیز ال. هی

لوئیز ال. هی نویسنده، سخنران انگیزشی و مؤسس «خانۀ هی» است. او در سال ۱۹۲۶ در لس‌آنجلسِ آمریکا به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزۀ خودشناسی است. کتاب مشهور «شفای زندگی» و کتاب «شفای تن» از همین نویسنده منتشر شده است. او در موسسۀ خود همراه با نویسندگان و ناشران دیگر در حوزۀ خودشناسی، به تدریس آموزه‌های خود می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
۱۹,۹۵۰
۳۰%
تومان