دانلود کتاب صوتی رهبر خودآگاه با صدای امیرحسین بنی‌ هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبر خودآگاه اثر جان سی. مکسول

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبر خودآگاه

امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رهبر خودآگاه

کتاب صوتی رهبر خودآگاه نوشتهٔ جان سی. مکسول و ترجمهٔ الهه علوی است. امیرحسین بنی‌ هاشمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رهبر خودآگاه

کتاب صوتی رهبر خودآگاه به شما یاد می‌دهد از توانایی‌های خود بهره ببرید و پتانسیل‌های تیم خود را آزاد کنید. چه‌چیزی بیش از هر چیز تلاش‌های یک رهبر را خراب می‌کند و تیم‌های خوب را از پیشرفت باز می‌دارد و حرفهٔ یک رهبر را از مسیر خارج می‌کند؟ فقدان خودآگاهی را پایخ این پرسش‌ها دانسته‌اند. وقتی رهبران خودشان را خوب نمی‌شناسند، از نقاط ضعف و قوتشان مطلع نیستند یا نمی‌توانند تعاملات منفی خود را با اعضای تیمشان درک کنند، اثربخشیشان محدود می‌شود و به تأثیرات مثبت رهبریشان صدمه می‌زند. گفته شده است که فقدان خودآگاهی بزرگ‌ترین مشکلی است که در هدایت رهبران وجود دارد و فقط در مدیران تازه‌کار و مبتدی رایج نیست؛ بلکه در جایگاه مدیران ارشد نیز رواج دارد. تمامی رهبران نقاط کور دارند. اگر شما نتوانید به‌وضوح ویژگی‌های خود را ببینید پس از فقدان خودآگاهی خود نیز اطلاعی ندارید؛ بنابراین باید از دیگران کمک بگیرید. هدف کتاب صوتی «رهبر خودآگاه» این است که ما را در مسیر خودآگاهی هدایت کند. جان سی. مکسول از ما سؤالاتی پرسیده است تا به فکر فرو رویم، نقاط کور خود را پیدا کنیم و راه‌هایی بیابیم تا به رشد و تغییرمان کمک کند. ما در رهبری خودمان تبحر پیدا خواهیم کرد، از نقاط ضعف و قدرت خود آگاه خواهیم شد و از همه مهم‌تر، تعاملمان با افراد تیممان را بهبود خواهیم بخشید؛ اگر کتاب صوتی حاضر را بشنویم.

شنیدن کتاب صوتی رهبر خودآگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان سی. مکسول

جان سی. مکسول در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۴۷ در میشیگان در ایالت‌متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به‌مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به «مدیریت نگرش»، «رهبری»، «صفت‌های بایستهٔ یک رهبر»، «هفده اصل کار تیمی»، «به خود جرئت رؤیاپردازی بدهید و سپس رؤیایتان را تحقق بخشید»، «قوانین طلایی کار تیمی»، «آنچه همهٔ رهبران باید بدانند»، «در اندیشهٔ تحول»، «مدیریت ارتباطات» و «پرورش کارکنان» اشاره کرد؛ او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را بر عهده داشته است. 

بخشی از کتاب صوتی رهبر خودآگاه

«بزرگ‌ترین چالش شما در جایگاه رهبر چه بوده است؟ شاید ذهنتان به دورانی پرواز کند که کشمکش خاصی با یک سازمان داشته‌اید، مشکلی حل‌شدنی که باید با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردید، یا شخصی که به شما خیانت کرد و باعث شد تیمتان با شکست مواجه شود، اما اگر به‌راستی با خود صادق باشید می‌دانید مشکلی که رهبران با آن مواجه می‌شوند در واقع رهبری کردن خودشان است.

رهبری کردنِ خود یکی از بزرگ‌ترین مشکل‌های من در سِمَت یک رهبر بوده است. همچنین فکر می‌کنم این مشکل برای تمام رهبران، بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی را رهبری می‌کنند یا به چه دستاوردهایی رسیده‌اند، صدق می‌کند. گاهی با خودمان فکر می‌کنیم رهبران بزرگ تاریخ که به دستاوردهای بزرگی رسیده‌اند با این مشکل دست به گریبان نبوده‌اند، اما اگر زندگی آن‌ها را به‌دقت بررسی کنیم، می‌بینیم که حتی داوود پادشاه، جورج واشینگتن، ماهاتما گاندی یا مارتین لوتر کینگ جونیور نیز با رهبری کردن خودشان دست‌وپنجه نرم می‌کرده‌اند. به همین دلیل است که می‌گویم همیشه سخت‌ترین شخصی که رهبری‌اش می‌کنید خودتان هستید. به گفتهٔ والت کلی ما دشمن را ملاقات کرده‌ایم و او کسی نیست جز خودمان. به همین دلیل است که باید در رهبری کردن خودتان تبحر یابید.

قبول این حقیقت که رهبری کردنِ خود یک چالش است باعث رو آمدن برخی خاطرات دردناک می‌شود. بسیاری از شکست‌های رهبری به دلیل شکست‌های شخصی رخ داده‌اند. من بیش از پنج دهه است که در حرفهٔ رهبری هستم و اشتباهات بسیاری انجام داده‌ام، اما فقط چهار بحران شدید رهبری را تجربه کرده‌ام و متأسفانه باید بگویم که در هر چهار بحران مقصر اصلی خودم بوده‌ام.

اولین بحران در سال ۱۹۷۰ رخ داد، یعنی درست دو سال بعد از اولین سِمت رسمی رهبری‌ام. بعد از دو سال کار، پیروزی‌های بسیاری به دست آورده بودم و پیروزی‌های بسیار دیگری پیش رو داشتم. بااین‌حال روزی متوجه شدم که سازمانم هیچ خط و مسیر خاصی ندارد. چرا؟ چون نتوانسته بودم به‌درستی اولویت‌بندی کنم و تمرکزم را روی رهبری بگذارم. من در جایگاه رهبری جوان هنوز درک نکرده بودم که انجام دادن فعالیت الزاماً مساوی با به دست آوردن موفقیت نیست. درنتیجه افرادم، که از من الگو می‌گرفتند، در بیابانی سرگردان دور خود می‌چرخیدند. در نهایت نتوانستم آن‌ها را به سوی مقصد خاصی هدایت کنم.»

نظرات کاربران

کاربر 8718470
۱۴۰۳/۰۴/۰۵

بسیار عالی با نکته های بسیار بسیار کلیدی و همیشگی که از نظرمون دور موندن یا دقت نمیکنیم البته خودمو میگم ولی با شنیدن فقط نمونه کتاب در هفت دقیقه یه درگاه بزرگ برام باز شد و از اشتباه خاموش

- بیشتر
دینا نوری
۱۴۰۳/۰۴/۰۳

بسیار عالی...این کتاب پر از نکات و جملات مفهمومی که واقعا ارزش شنیدن داره .. البته با صدای جناب بنی هاشمی واقعا شنیدنی تر وقتی یک انسان خوب را دیدید او را سرمشق خودتان قرار دهید وقتی یک انسان بد را می

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۵۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۲۵۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۰۰۰
۷۶,۳۰۰
۳۰%
تومان