دانلود کتاب صوتی گوسفند سیاه با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گوسفند سیاه اثر برنت منزوار

دانلود و خرید کتاب صوتی گوسفند سیاه

معرفی کتاب صوتی گوسفند سیاه

کتاب صوتی گوسفند سیاه نوشتهٔ برنت منزوار و ترجمهٔ سهیلا مختاری است. گویندگی این کتاب صوتی را غلامرضا صادقی انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است؛ کتابی در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی و توسعهٔ فردی.

درباره کتاب صوتی گوسفند سیاه

کتاب صوتی گوسفند سیاه کمک می‌کند تا شخصیت فوق‌العاده، تحسین‌برانگیز و پنهانتان را نمایان کنید. این کتاب صوتی که در هفت فصل نوشته شده، به قلم یک نویسنده و یکی از ده سخنران انگیزشی برتر کشورش ارائه شده؛ همچنین او موسیقی‌دانی است که جوایز متعددی دریافت کرده است. نویسنده پرسیده است که چرا این کتاب را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. او پاسخ داده است که پاسخ به این سؤال به دشواریِ پیداکردن گوسفندی سفید در میان ۵۰۰ گوسفند دیگر است. برنت منزوار گفته است که در ذهن بیشتر انسان‌ها، گوسفند سیاه معنای خوبی ندارد. گوسفند سیاه خانواده (یا محیط کار) اغلب فرد طردشده‌ای است که سروکله‌زدن با او کار چندان راحتی نیست؛ البته این تصور منفی درمورد گوسفند سیاه تنها بر پایهٔ سوءتفاهم است؛ اینکه احساس می‌کنید به گوسفند سیاه شباهت دارید، دلایل پیچیده و متعددی دارد؛ شاید آنقدر در حرفهٔ خود مهارت دارید که شما را از بقیهٔ گله جدا کرده‌اند، اما خودتان خبر ندارید که با چه فرمولی به این درجه رسیده‌اید. این نویسنده، گوسفند سیاه را یک موجود اصیل تمام‌عیار دانسته است. کتاب صوتی گوسفند سیاه به ما کمک می‌کند تا شخصیت شگفت‌آور، تحسین‌برانگیز و پنهان خود را آشکار کنیم.

شنیدن کتاب صوتی گوسفند سیاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی گوسفند سیاه

«کوه خودآگاهی سراشیبی لغزنده‌ای برای بالا رفتنه. وقتی ابتدا گوسفند سیاهتون رو شناسایی می‌کنید ممکنه دو یا سه ارزش اصلی رو نام ببرید که حاضر و قابل اثباتن و دو یا سه ارزشی که براتون حقیقت ندارن. اون‌ها چیزهایی‌اند که من بهشون ارزش‌های آرزویی می‌گم که نشون می‌دن می‌خواید چه کسی باشید به جای اینکه نشون بدن واقعاً چه کسی هستید. اینجاست که جنبه‌ی احساسی و آسیب‌پذیری مطرح می‌شه. اینکه مشخص کنید چه چیزی از همه براتون مهم‌تره به شکل غافلگیرکننده‌ای سخته. باید عمیق نگاه کرده و گذشته رو برای تجارب قدرتمندی که شما رو شکل دادن شخم بزنید. در طول این فرایند باید با عدم قطعیت‌های خودتون بجنگید و هر چیز دیگه‌ای تو دنیا که دیگران بهتون می‌گن باید به اون اهمیت بدید رو کنار بذارید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان