دانلود کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های باحال) با صدای آسیه گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های باحال) اثر کیمبرلی درتینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های باحال)

معرفی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های باحال)

کتاب صوتی آزمایش های باحال نوشتۀ کیمبرلی درتینگ و شلی ر. جوهانس، ترجمۀ محبوبه نجف خانی و حاصل گویندگی آسیه گرجی است و انتشارات مهرسا آن را برای کودکان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آزمایش های باحال

داستان یا یک روز خاص در مدرسه آغاز می‌شود. روزی که «سیسی» می‌تواند گربه‌اش (اینشتین) را به مدرس ببرد. معلم قصد داشت آزمایشی انجام دهد؛ برای همین اجازۀ آوردن اینشتین به مدرسه را داده بود. سیسی عاشق علم است و حالا که گربۀ او هم بخشی از آزمایش مدرسه شده، بسیار هیجان‌زده و خوشحال است. در کتاب صوتی آزمایش های باحال، معلم می‌خواهد از طریق یک آزمایش باحال نیروهای کشش و رانش را به دانش‌آموزان آموزش دهد. او برای نشان‌دادن این مفهوم دانش‌آموزان را به دو گروه تقسیم می‌کند و هر دو گروه باید با وسایلی که معلم در اختیارشان می‌گذارد، یک خوراکی‌انداز برای اینشتین درست کنند! سیسی و هم‌کلاسی‌هایش با کار تیمی و همکاری یکدیگر باید از علم، دانش، خلاقیتشان استفاده کنند و این دستگاه خوراکی‌انداز را بسازند.

کتاب‌های مجموعۀ «سیسی عاشق علم است» از طریق داستان و با زبانی ساده، کودکانه، روان و دلچسب کودکان را با مفاهیم اساسی و اولیۀ علم، تکنولوژی، ریاضی و مهندسی و همین‌طور واژه‌ها و اصطلاحات علمی مربوط به آن‌ها آشنا می‌کند؛ بنابراین برای استفاده در کلاس‌های مهدکودک و پیش‌دبستانی بسیار مناسب است. این مجموعه به کودکان می‌آموزد نسبت به دنیای پیرامونشان کنجکاو باشند.

شنیدن کتاب صوتی آزمایش های باحال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به علاقه‌مندان به داستان‌های کودک، کودکان پیش‌دبستانی، کودکان ۴ تا ۸ سال و همچنین تمام کسانی که ماجراجویی را دوست دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آزمایش های باحال

«سیسی و دوستش آیزاک داشتند به مدرسه می‌رفتند. سیسی گربه‌اش اینشتین را توی چرخ‌دستی گذاشته بود و می‌کشید. آیزاک با پا به توپ فوتبالش ضربه می‌زد. امروز روز مخصوصی بود. معلمشان خانم کوری، کنار تیرک پرچم به دیدن سیسی و آیزاک آمد و از سیسی پرسید: اینشتین برای کلاس علوم امروز آمادگی دارد؟ اینشتین از توی چرخ‌دستی پرید بیرون و میو‌میو کرد. سیسی گفت: اینشتین خیلی ذوق‌زده است. خود سیسی هم خیلی هیجان داشت. سیسی عاشق علم بود. لحظه‌شماری می‌کرد که هرچه زودتر آزمایش جدیدی را شروع کند»

نظرات کاربران

♡غرق در دنیای کتاب...
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

راوی خیلی عالیه

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۲۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۲۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان