دانلود کتاب صوتی از همه بدم ‌می‌آید + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از همه بدم ‌می‌آید اثر میج کلی

دانلود و خرید کتاب صوتی از همه بدم ‌می‌آید

معرفی کتاب صوتی از همه بدم ‌می‌آید


کتاب از همه بدم می‌آید داستانی کودکانه به قلم میچ کلی است. 

این داستان درباره‌ی استفاده‌ی صحیح و به جا از کلماتی نظیر «لطفا» است. نشر نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) این کتاب را ترجمه و چاپ کرده است

درباره‌ی کتاب «از همه بدم می‌آید»

امروز ملکه‌ی زنبورها بد اخلاق است. او حال خوشی ندارد و از همه بدش می‌آید. به همین خاطر است که نمی‌تواند با اطرافیانش ارتباط برقرار کند. وقتی چیزی می‌خواهد آنقدر با بداخلاقی صحبت می‌کند که خدمت‌کارها هم حاضر نمی‌شوند برای او کاری انجام دهند. او لباس و تاجش را می‌خواهد اما کسی آن را برایش آماده نمی‌کند.  خمیر دندانی که استفاده می‌کند بسیار بدمزه است اما هیچ‌کس آن را برایش عوض نمیکند و... . بعد از اینکه کلی سختی ‌می‌کشد، متوجه می‌شود یک کلمه‌ی جادویی وجود دارد که می‌تواند همه‌ی کارها را برایش آسان‌تر کند. 

برای آموزش بعضی مفاهیم به کودکان، باید از روش آموزش غیر مستقیم استفاده کرد. میچ کلی در کتاب از همه بدم می‌آید، با زبان داستانی به کودکان یاد می‌دهد که چطور با استفاده از کلمات جادویی می‌توانند روابط خودشان را عمق بخشند. در اصل ملکه‌ی زنبورها به کودکان یاد می‌دهد که کاربرد صحیح کلمه‌هایی مثل "لطفا" کجا است. 

کتاب از «همه بدم می‌آید» را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم

داستان کتاب از همه بدم می‌آید، داستان است که برای کودکان نوشته شده، و به کودکان می‌آموزد. اما اگر شما مربی یا والدینی هستید که می‌خواهید کاربرد صحیح کلمات را به فرزندتان آموزش دهید، می‌توانید از این داستان جذاب استفاده کنید. 

جملاتی از کتاب «از همه بدم می‌آید»

ملکه‌ی زنبورها از بستر بیرون آمد و گفت: «لباس و تاج من رو بیارید»

اما خدمت‌کارها اخم کرده بودند و از جایشان تکان نمی‌خوردند. دست به سینه ایستاده بودند و سر تکان می‌دادند.

آن‌ها گفتند: «ببینید ملکه خانم! سرکار مجبور نیستید از ما خواهش کنید یا جلوی ما زانو بزنید. اما بهتره لااقل می‌فرمودید لطفا!»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان