دانلود کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک اثر دیوید باخ

دانلود و خرید کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

نویسنده:دیوید باخ
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک نوشتهٔ دیوید باخ و ترجمهٔ سمانه فلاح است. گویندگی این کتاب صوتی را حامد بیطرفان انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد موفقیت مالی پایدار.

درباره کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک (The Automatic Millionaire) به‌روشنی نشان داده است که راز اصلی کسب ثروت، افزایش درآمد نیست و هر کس با هر سطح درآمد می‌تواند به ثروت دست یابد. با شنیدن این کتاب درمی‌یابید برای کسب ثروت نیاز به ریسک در کسب‌وکار‌های ناشناخته و همچنین درآمد‌های چند ده‌میلیونی ندارید. دیوید باخ از افراد سرشناس و سخنرانان مطرح در آمریکا است. بیشتر کتاب‌های او جزو کتاب‌های پرفروش سال بوده است. این کتاب صوتی برای کسانی نوشته شده که به زندگی و ثروت دید بلندمدت داشته و به‌دنبال کسب ثروت یک‌شبه یا یک‌ساله نیستند. روش ارائه‌شده در کتاب، نگرانی و استرس نسبت به آیندهٔ شما را از بین برده و ثبات و آرامش تا حد بالایی به زندگی ما بازگشته و از آیندهٔ مالی و اقتصادی خود مطمئن خواهیم شد. آنچه دیوید باخ در کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک بیان کرده و آن را از دیگر کتاب‌های این حوزه متمایز کرده این است که به باور او، فردی که در این مسیر قدم می‌گذارد نیازی به بودجه، اراده، درآمد رؤیایی یا حتی علاقهٔ بی‌حدوحصر به پول ندارد و کافی است نقشهٔ راهی دقیق و جامع برای منابع مالی خود ترسیم کند. دیوید باخ با سیستمِ کاملاً واقع‌بینانه‌ای که در مقابل مخاطب قرار داده است، او را راهنمایی می‌کند تا به ثباتِ مالی ایدئال و ماندگار دست پیدا کند. با او همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد موفقیت مالی پایدار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

«جیم به صندلی تکیه داد و طوری که انگار به موضوع ساده‌ای اشاره کرده باشد، گفت: آن‌قدر هم مسئله‌ی مهمی نیست. اما سو خندید و سرش را تکان داد. از نظر جیم این راز یک حرف بسیار ساده بود اما سو گفت: حقیقت موضوع این است که ما باید یاد بگیریم که از دلارهای کنار گذاشته شده چه استفاده‌ای ببریم و در چه زمینه‌ای به کار بگیریم. من و جیم در ابتدا برای بودجه‌بندی مخارجمان خیلی تلاش می‌کردیم اما وقتی متوجه می‌شدیم که در فلان ماه پولی برای پس‌اندازمان باقی نمی‌ماند فقط با یکدیگر بحث و دعوا می‌کردیم. روزی من با مادرم تماس گرفتم و مسئله را برایش توضیح دادم. او گفت: بودجه‌بندی اصلاً کارساز نخواهد بود. من و پدرت همشیه و هر لحظه در حال بودجه‌بندی بوده‌ایم اما متأسفانه موفقیتی حاصل نشد. ما هم مثل شماها دائماً با یکدیگر بحث و دعوا داشتیم. بنابراین روزی تصمیم گرفتیم که هر ماه ده درصد از کل حقوق خود را به‌عنوان پس‌انداز کنار بگذاریم و در یک حساب پس‌انداز نگه داریم. مادرم گفت اگر آن پول موجود در حساب را فراموش کنی، پس از مدتی به سرمایه بزرگی برایت تبدیل خواهد شد. او گفت راز من و جیم هم همین بوده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان