دانلود و خرید کتاب میلیونر اتوماتیک دیوید باخ ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میلیونر اتوماتیک اثر دیوید باخ

کتاب میلیونر اتوماتیک

معرفی کتاب میلیونر اتوماتیک

کتاب میلیونر اتوماتیک؛ برنامه‌ای کارآمد و جادویی برای داشتن درآمد غیرفعال نوشتهٔ دیوید باخ و ترجمهٔ سمانه فلاح است و انتشارات طاهریان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب میلیونر اتوماتیک

در کتاب میلیونر اتوماتیک دیوید باخ برای دسترسی شما به موفقیت‌های مالی تلاش‌های فراوانی می‌کند. برای او اصلاً مهم نیست که شما چه کسی هستید و چه شغلی دارید و درآمد حاصل از آن چقدر است. او فارغ از هرگونه شرایط و سوال و پرسشی از شما، بسیاری از برنامه‌های کاربردی را معرفی می‌کند تا شما بتوانید با استفاده و به‌کارگیری آنها در زندگی‌تان به ثروت و آرامشی که شایسته آن هستید، دست پیدا کنید.

کتاب میلیونر اتوماتیک هر آنچه را که شما برای تامین نیازهای مالی خود بدان نیازمند هستید، با فرآیندهای مرحله به مرحله در اختیارتان می‌گذارد. زمانی که با استفاده از رویکردهای دیوید باخ برای انجام کاری اقدام می‌کنید، شکست برای شما معنا و مفهوم آزاردهنده‌ای نخواهد داشت.

توصیه‌های مالی دیوید باخ بسیار ساده و در عین حال برای تمام افرادی که در جست‌وجوی خودکفایی هستند، مهم و ضروری است.

خواندن کتاب میلیونر اتوماتیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند میلیونر شوند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید باخ

دیوید باخ تا به حال به میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا کمک کرده است تا برای زندگی خوب داشتن و ثروتمند شدن اقدام کنند. او یکی از محبوبترین و پرکارترین نویسندگان مالی و دارنده پرفروش‌ترین کتاب‌های درجه‌یک در نیویورک است. آثار او عبارت‌اند از: دیر شروع کن، ثروتمند تمام کن – میلیونر خودکار – از نو شروع کن، ثروتمند تمام کن – برای پول بجنگ – در اوج جوانی و ناپختگی ثروتمند شو – زنان باهوش سریع ثروتمند می‌شوند و زوج‌های باهوش سریع‌تر. البته لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های او از سال ۲۰۰۴ در مجلات مختلف و روزنامه نیویورک تایمز معرفی شده که بیش از هفت میلیون نسخه از آنها در سراسر جهان منتشر شده است.

براساس گفته‌های باخ کتاب میلیونر خودکار در سال ۲۰۰۴ به عنوان برترین کتاب سال معرفی شده و به عنوان اثر درجه یک در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها در روزنامه نیویورک تایمز، واشنگتن پست، People، لس آنجلس تایمز، مالی تایمز، Time و ژورنال وال استریت به چاپ رسیده است. دیوید باخ شش بار در برنامه اوپرا وینفری ظاهر شده و حتی در برنامه زنده لری کینگ از شبکه CNN برنامه‌های متنوعی به اجرا رسانده است. حتی مجله فارکس نیوز هم نام کتاب او را به عنوان برترین کتاب سال معرفی نموده است.

دیوید باخ همچنین تمام استراتژی‌های مالی خود را در سمینارهای خود تحت عنوان Finish Rich (ثروتمند تمام کن) معرفی کرده و در شهرهای شمالی آمریکا سخنان انگیزشی خود را به گوش همگان رسانده است. او با برگزاری جلسات در شرکت‌ها و دانشگاه‌ها و کنفرانس‌های ملی نظر هزاران مخاطب را به خود جلب کرده و در مورد نحوه استفاده از پول مباحث بسیار جالبی را ارائه کرده است. 

بخشی از کتاب میلیونر اتوماتیک

«در طول چند دهه گذشته تنها چیزهایی که برای آمریکاییان رویا به شمار می‌رفت داشتن یک خانه زیبا و یک اتومبیل تمیز و سالم بود. همه مردم آمریکا در پی یافتن شغلی بودند که امنیت شغلی در جوانی و حقوق بازنشستگی در دوران کهنسالی داشته باشد. اگرچه این چند مورد از خواسته‌های آمریکاییان از تمام عمر خود بسیار کم و ناچیز بود اما به راحتی هم به دست نمی‌آمد و برای هزاران هزار نفر به یک خواب و رویا تبدیل شده بود. حال سوال این است که چرا باید حداقل توقع قشر بزرگ و پر جمعیتی از مردم به یک رویا تبدیل شود؟

همزمان با ترکیدن حباب مسکن در سال ۲۰۰۷ و رکود اقتصادی پس از آن، وضعیت اقتصادی مردم با یک شوک عجیبی روبرو شد. همچنین با سقوط بازار سهام نیز مردم با از دست رفتن پول و سرمایه‌های خود غرق رنج شدند و نابودی خود و خانواده‌های خود را به چشم دیدند. در طول سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ وال استریت میزان سرمایه‌های از دست رفته را حدود ۱۱ تریلیون دلار اعلام کرد. بدین ترتیب حدود صدها هزار نفر از بازنشستگان با از دست دادن تنها سرمایه دوران جوانی و تلاش خود به ناچار دوباره وارد بازارهای کار و فعالیت شدند. در همان زمان افراد بی‌شماری نیز بودند که قرار بود در طول پنج سال آینده بازنشسته شوند و در حال برنامه‌ریزی برای آن دوران خود بودند. همان موقع بود که همه مردم روحیه خود را باختند و رویاهای خود را از دست رفته دیدند. آنها پس از سالها تلاش و کوشش از خود پرسیدند که آیا اصلاً می‌توانم بازنشسته شوم، یا دوباره باید برای سی سال دوم زندگی خود کار فعالیت را از سر بگیرم؟

دیگر هیچ کدام از برنامه‌های مالی قدیمی برای آمریکاییان جواب نمی‌داد. شورای آموزش مالی آمریکا اعلام کرد که حدود ۵۷ درصد از کارمندان و کارگران کمتر از ۲۵ هزار دلار سرمایه پس‌انداز شده دارند و هیچ پول و سرمایه دیگری در اختیارشان نیست. حتی نظرسنجی دیگری که در وب سایت Bankrate.com منتشر شد اعلام کرد که از هر سه نفر آمریکایی یک نفر آنها حتی یک دلار هم در موجودی حساب خود ندارد و حدود ۸۴۰۰ دلار هم بدهی ماهانه دارد.

حتی نسل به ظاهر ثروتمند کنونی نیز با وضعیت اقتصادی بسیار فرو پاشیده‌ای روبروست که کسی برای بهبود آن هیچ برنامه‌ای در سر ندارد. یکی از انجمن‌های آمریکایی بر اساس مطالعاتی که انجام داده اعلام نمود که هر یک از افرادی که در شرف بازنشستگی هستند و روزهای آخر کار و فعالیت خود را می‌گذرانند، تنها ماهانه ۱۰۰۰ دلار پول برای تامین مخارج زندگی خود در اختیار دارند.»

تجارت در عصر جدید
تینا پورشاهد
آنچه هر رهبری باید بداند
جان مکسول
قطار سرعت به سوی ثروت
دارن هاردی
مجموعه کتاب‌های سعادت
رندی گیج
فروش حرفه ای
علی‌اصغر شریفیان
عجیب‌ترین راز
ارل نایتینگل
مهارت ارتباط با مردم
لس گیبلین
درسنامه‌ی رهبری؛ ۲۱ درس برای تبدیل‌شدن به رهبر در بازاریابی شبکه‌ای
رندی گیج
چانه زنی با شیطان
رابرت منوکین
ذهنیت میلیونر
گری رابرت
کسب و‌ کار خرده فروشی
ریک سگل
برنامه ریزی تعاملی
راسل ایکاف
فروش بیشتر در زمان کمتر
جیل کنرات
دانش پول
برایان تریسی
آینده خود را خلق کنید
برایان تریسی
درآمد میلیونی
برایان تریسی
اگر اول نباشی، آخر میشی
گرانت کاردون
وارن بافت به روایت خودش
وارن بافت
یخ شکن ها
تام شرایتر
مردی که معمای بازار را حل کرد
گریگوری زاکرمن
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین

نظرات کاربران

محمد m
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

سلام دوستان..نویسنده نخست، نیک آغازمیکند،ومطالب مفیدی ارائه میدهد.پیش تر ازجذابیت آن کاسته شده وصفحات رابدون مطالعه به جلو میبرید.ازنظربنده بغیرازداستان نخست که پس انداز را نشان میدهد، درهر جایی(کشوری) ممکن است،مابقی مربوط به جامعه خود نویسنده که درآن میزیسته کارگشاست.باتشکر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۸۵۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان