دانلود کتاب صوتی می خواهم دوباره رشد کنم با صدای اکبر یاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی می خواهم دوباره رشد کنم اثر سامیت گوئل

دانلود و خرید کتاب صوتی می خواهم دوباره رشد کنم

معرفی کتاب صوتی می خواهم دوباره رشد کنم

کتاب صوتی می خواهم دوباره رشد کنم نوشتهٔ سامیت گویل و ترجمهٔ فهیمه رحمتی است. گویندگی این کتاب صوتی را اکبر یاری انجام داده و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی می خواهم دوباره رشد کنم

کتاب صوتی می خواهم دوباره رشد کنم به شما یاد می‌دهد با تغییر ادراکات و بازسازی الگوهای رفتاری، بهترین‌ها را در خود به نمایش بگذارید. این کتاب صوتی که شما را با درونتان پیوند می‌دهد و به سفری تکاملی می‌برد، یک سفر درونی است به اینکه چگونه زندگی خود را تابه‌حال گذرانده‌اید و چگونه زندگی آینده را انتخاب کنید. گفته می‌شود که زندگی آن چیزی نیست که ما فکر می‌کنیم و همیشه طبق برنامه‌های ما پیش نمی‌رود. زندگی همان چیزی است که ما از آن می‌سازیم. هر مصیبتی به ما درس‌های ارزشمندی می‌آموزد. باید زندگی را همان‌طور که می‌خواهید بسازید و اجازه ندهید ترس بر فضای ذهن شما مسلط شود. انعطاف‌پذیری ما در زندگی فقط زمانی می‌تواند قوی‌تر شود که تغییرات را بپذیریم و به‌طور مثبت این چالش‌ها را مدیریت کنیم؛ نه اینکه فرصت‌هایی را که تغییر می‌تواند در زندگیمان به ارمغان آورد، پنهان کنیم و نادیده بگیریم. درس‌گرفتن از گذشته، تنظیم مجدد، ارزیابی مجدد و سازگاری با شرایط جدید همیشه ما را با ذوقی تازه به جلو می‌برد و شوروشوق تازه‌ای برای زندگی القا می‌کند. همهٔ ما آرزو می‌کنیم که زندگی شاد، رضایت‌بخش و موفقی داشته باشیم. برای رسیدن به این هدف باید به‌طور فعال درک کنیم که چگونه و چه زمانی سازگاری داشته باشیم و چه چیزی را رها کنیم و چه درس‌هایی بیاموزیم تا تغییرات لازم را ایجاد کنیم. ادراک خود را تغییر دهید و الگویتان را بشکنید!

شنیدن کتاب صوتی می خواهم دوباره رشد کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی می خواهم دوباره رشد کنم

«ادراک، فرایندی است که از طریق آن همه چیز در این جهان تفسیر و درک می‌شود. ادراک ما بر اساس افکار و باورهای ما است و سپس نحوه تفکر و روشی را به آن عمل می‌کنیم ما را مشخص می‌کند. ادراک این است که چگونه چیزی در نظر گرفته شده، درک یا تفسیر می‌شود. مجموعه فرایندهایی است که ما برای معنادهی به همه محرک‌های ارائه شده اعمال می‌کنیم. ادراک ما بر اساس نحوهٔ تفسیر آن احساسات، مختلف است. فرایند ادراک ما با دریافت محرک‌ها از محیط شروع می‌شود و با تفسیر ما از آن محرک‌ها به پایان می‌رسد. وقتی صحبت از خودمان می‌شود، دو نوع ادراک وجود دارد: نحوهٔ دیدن خودمان و جهانمان و دیگری دیدگاهی که دیگران ما را می‌بینند. تنها تصوری که ما بر آن کنترل داریم، تصور خودمان است. نحوهٔ درک ما از جهان، خود بر نگرش ما تأثیر می‌گذارد و این امر نیز به نوبه خود بر چیزی که جذب می‌کنیم تأثیر می‌گذارد. اگر دنیایی از فراوانی را درک کنیم، اعمال و نگرش ما فراوانی را جذب می‌کند. اگر تصور کنیم که زندگی‌مان فاقد آن چیزی است که نیاز داریم، به جای دستیابی به چیزهایی که می‌خواهیم و به آن نیاز داریم، بیشتر نگران حفظ داشته‌هایمان خواهیم بود. مغز ما به طور خودکار آنچه را که نگرانش هستیم به عنوان یک تهدید پردازش می‌کند. پس این امر هم ادراک ما و هم شیمی بدنمان را تغییر می‌دهد.»

نظرات کاربران

امید اسفندیاری
۱۴۰۳/۰۲/۱۶

با عرض سلام کتاب بسیار خوب و کاربردی در رابطه بامراحل رشد درزندگی انسان است بسیار زیبا و موشکافانه هر مرحله را توضیح و تفسیر میکند با موسیقی ملایم و آرامش بخش بین فواصل کتاب با گویندگی بسیار جالب بخرید

- بیشتر
کاربر 8088868
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

حس خوب و ارامش

زمان

۱۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان