دانلود کتاب صوتی سفر به ایرانی‌ ترین شهر ترکیه با صدای محمد امرایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر به ایرانی‌ ترین شهر ترکیه اثر امیر هاشمی‌مقدم

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر به ایرانی‌ ترین شهر ترکیه

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی سفر به ایرانی‌ ترین شهر ترکیه

کتاب صوتی سفر به ایرانی‌ ترین شهر ترکیه نوشتهٔ امیر هاشمی‌مقدم و با صدای محمد امرایی است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی یکی از مقاله‌های فصلنامه فرهنگی هنری نگاه آفتاب با موضوع سفر به قونیه است.

درباره کتاب صوتی سفر به ایرانی‌ ترین شهر ترکیه

مقاله «سفر به ایرانی‌ترین شهر ترکیه» روایتی رفتارشناسانه است از گردشگران ایرانی در قونیه، به قلم امیر هاشمی‌مقدم، دانشجوی دکترای انسان‌شناسی از دانشگاه آنکارا. او از تجربه‌ها و مشاهداتش در شهری می‌گوید که هر ساله، آذرماهش را در ایرانی‌ترین شهر ترکیه می‌گذارند. شما این تجربه زیسته را با صدای محمد امرایی، در شماره اول از فصلنامه فرهنگی هنری «نگاه آفتاب» می‌شنوید.

شاید در نگاه نخست، پاسخ به این پرسش‌ها ساده باشد؛ شب عروس (عرس)، جشنواره‌ای بین‌المللی است که در پی فعالیت‌های موثر وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه توانسته هزاران گردشگر را از سراسر جهان به سوی خود بکشاند و در این میان، ایرانیان به واسطه آنکه مولانا را ایرانی می‌دانند، بخش قابل توجهی از این گردشگران بین‌المللی را به خود اختصاص می‌دهند و برای زیارت آرامگاه مولوی به این شهر سفر می‌کنند. اما بررسی ژرف‌تر سفر ایرانیان به قونیه بسیار پیچیده‌تر و چندوجهی است که در این مقاله صوتی به آن پرداخته شده است.

او همچنین از تجربه گردشگران حرفه‌ای و مواجهه‌شان با این شهر نیز سخن می‌گوید؛ از تجربه مردم در آرامگاه مولوی و شیوه رویارویی ‌آنها با چنین مکانی و جزئیات این تجربه‌ها.

امیر هاشمی مقدم، نویسنده مقاله، مدرک دکترای تخصصی انسان‌شناسی‌اش را در حاجت‌تپه، ترکیه دریافت کرده است. عنوان رساله دکترای وی «بررسی انسان‌شناختی تجربیات متنوع گردشگران ایرانی در ترکیه؛ نمونه موردی: شهرهای استانبول، آنتالیا و قونیه» بوده است. از وی تا کنون کتاب‌های «دیدار و گفتگو با روح چنگیزخان»، «سفر به سرزمین آریایی‌ها»، «کتاب بررسی متون طنزآمیز عامیانه ایرانی» و... به چاپ رسیده است.

فصلنامه فرهنگی هنری و عرفانی «نگاه آفتاب» به شخصیت مولانا جلال‌الدین محمد بلخی می‌پردازد. نوین کتاب گویا قصد دارد در یک مجموعه‌‌ شنیداری، مقالاتی از فصلنامه فرهنگی هنری «نگاه آفتاب» را، با سردبیری سید هدایت جلیلی، امیر یوسفی و پژمان موسوی منتشر کند. مقاله «سفر به ایرانی‌ترین شهر ترکیه»، به قلم امیر هاشمی‌مقدم، در شماره‌ اول این نشریه نوشته شده است. این مقاله را با صدای محمد امرایی می‌شنوید. 

شنیدن کتاب صوتی سفر به ایرانی‌ ترین شهر ترکیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این مقاله صوتی را به تمام علاقه‌مندان به شعر و جغرافیا و فرهنگ و ایران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۹,۶۰۰
۳۰%
تومان