دانلود کتاب صوتی شهید نوید با صدای پیمان قریب پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهید نوید اثر مرضیه اعتمادی

دانلود و خرید کتاب صوتی شهید نوید

معرفی کتاب صوتی شهید نوید

کتاب صوتی شهید نوید نوشتهٔ مرضیه اعتمادی و با صدای پیمان قریب پناه و زهرا فراهانی است. کتاب شهید نوید که نشر سماوا منتشر کرده روایتی از زندگی شهید مدافع حرم نوید صفری است.

درباره کتاب صوتی شهید نوید

شناخت شهدای مدافع حرم برای نسل امروز بسیار مهم است. نویسنده در این کتاب به روایت خودش کلید بهشت را یافته است و آن را در اختیار مخاطبان قرار داده است. با این کتاب روایتی جذاب و واقعی می‌خوانید از زندگی مردی بزرگ و فداکار.

کتاب صوتی شهید نوید روایت زندگی پر از خیر و برکتی است که شانزده تیر سال هزار و سیصد و شصت و پنج در محلۀ تهرانپارس تهران، آغاز می‌شود و صحنۀ آخرش، در دل صحرای بوکمال سوریه، رقم می‌خورد. همان طور که خود شهید نوید آرزو کرده بود. همان طور بی‌سر، همان طور بی‌سامان..

در این کتاب، مجموعه‌ای از روایت‌ها، از زبان خانواده، دوست و همسر شهید نوید، دست در دست هم گذاشته‌اند تا آرزوهای جوان هم نسل و هم روزگار خودمان را بهتر بشناسیم.

شنیدن کتاب صوتی شهید نوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام علاقه‌مندان به زندگی‌نامه شهدا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی شهید نوید

«اگر می‌بینید روی این صندلی نشسته‌ام و خیره شده‌ام به عکس روی دیوار خانه، اگر می‌بینید دست‌ودلم به کار نمی‌رود، از خستگی نیست. اسم شما روی هر کاری بیاید، دیگر خستگی معنی ندارد. من هم خسته نیستم. فقط دل‌تنگم. جای خالی نوید را این‌جور وقت‌ها بیشتر احساس می‌کنم. وقت‌هایی مثل امروز که باید کوچه را آماده کنیم برای مجلس روضهٔ شما. اگر نوید بود، الان با شوق‌وذوق به کارهای روی زمین مانده سروسامان می‌داد.

نه اینکه نباشد. هست. همین الان هم یقین دارم اینجاست؛ ولی امان از از رسم بد این دنیا که چشم دیدن خیلی چیزها را از آدم می‌گیرد. عکسش را می‌بینید؟ همین عکس روی دیوار خانه. می‌بینید چطور دارد به من نگاه می‌کند و لبخند می‌زند. با محبت بود. هیچ‌وقت صدای بلندش را نشنیدم. بحث می‌کردیم با هم، سر خیلی چیزها، می‌نشستیم ساعت‌ها با هم حرف می‌زدیم، بیشتر دربارهٔ سیاست، هم‌نظر نبودیم، ولی نوید همیشه احترام من را نگه می‌داشت. هیچ‌وقت تلاش نمی‌کرد نظر من را عوض کند؛ فقط نظر خودش را با احترام می‌گفت و به حرف‌های من هم گوش می‌داد.»

نظرات کاربران

اعظم جمشیدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

این کتاب عالی هستش خدا کنه این شهدای عزیز یه نیم نگاهی به ما بکنن و شافع ما توی اون دنیا باشند

کاربر ۲۰۰۰۲۸۸
۱۴۰۲/۱۱/۲۳

بینظیره

مهدیه احمدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵

عالی بود.. انقدریکه باید برم و نسخه چاپی کتاب رو هم تهیه کنم... و مهم تر اینکه باید به مزار این شهید برم و ازش تشکر کنم.... بسبار آموختم؛

زمان

۵ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۸۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۸۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان