دانلود کتاب صوتی عادت های خوب عادت های بد با صدای زهره سادات هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت های خوب عادت های بد اثر زهره سادات هاشمی

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت های خوب عادت های بد

نویسنده:وندی وود
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عادت های خوب عادت های بد

کتاب صوتی عادت های خوب عادت های بد نوشتهٔ وندی وود و ترجمهٔ بابک حافظی با صدای زهره سادات هاشمی است و نشر سماوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی عادت های خوب عادت های بد

ما روزانه مشغول کارهای ریز و درشت زیادی می‌شویم: ورزش می‌کنیم، غذا می‌خوریم، خرید می‌رویم، با دوستان و همکارانمان ملاقات می‌کنیم و برنامه‌های کاری و شخصی‌مان را پیش می‌بریم. تصور ما این است که بیشترِ این کارها را از روی فکر انجام می‌دهیم. بنابراین، هنگامی‌ که می‌خواهیم تغییری در زندگی‌مان ایجاد کنیم، تلاش می‌کنیم با فکر و حساب‌وکتاب اهداف جدید مشخص کنیم، برنامه‌ریزی کنیم، اراده‌مان را قوی کنیم و دست به کار شویم؛ و البته بیشتر تلاش‌هایمان نیز به شکست می‌انجامد. اما وندی وود، استاد روان‌شناسی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، معتقد است که برخلاف تصور رایج، اغلبِ کارهای ما بدون فکر و از روی عادت‌هایی است که در ذهنمان ریشه دوانده و بی‌توجهی به همین نکته علت ناتوانی ما در ایجاد تغییر است. او در این کتاب حاصل تحقیقات گسترده و طولانی خود بر روی عادت‌ها را ارائه می‌دهد و با زبانی شیوا توضیح می‌دهد که مغز انسان چگونه به محیط پیرامون واکنش نشان می‌دهد و از چه راه‌هایی می‌توان عادت‌های خوب را جایگزین عادت‌های نامطلوب کرد.

شنیدن کتاب صوتی عادت های خوب عادت های بد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره وندی وود

دکتر وندی وود، استاد روان‌شناسی است که در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تدریس می‌کند. او اهل بریتانیا است و در دانشگاه‌های ایلینویز و دانشگاه ماساچوست درس خوانده است. او کارها و فعالیت‌های پژوهشی متعددی دربارهٔ رفتارها و عادت‌ها دارد و مطالعات او به‌ طور اختصاصی دربارهٔ عادت‌هایی است که رفتارها را هدایت می‌کنند.

نظرات کاربران

علی شباهنگ
۱۴۰۲/۱۱/۰۶

عادت‌های خوب عادت‌های بد، کتابی علمی در مورد عادت‌هاست که روش‌های شکل‌گیری عادت و تغییر آن را توضیح می‌دهد. برخلاف برخی از کتاب‌های دیگری که در این زمینه منتشر شده‌اند، این کتاب نگاهی گذرا همراه با توصیه‌هایی سطحی ارائه نمی‌دهد.

- بیشتر

زمان

۱۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۴۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۴۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان