دانلود کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی پول (خلاصه) با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی پول (خلاصه) اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی پول (خلاصه)

معرفی کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی پول (خلاصه)

کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی پول (خلاصه) نوشتهٔ رابرت کیوساکی و ترجمهٔ شایسته دستخط گشنی است. مهدی صفری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شرکت آوانامه دانش گستر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی پول (خلاصه)

کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی پول (خلاصه) به ما گفته است که ثروت و فقر بازتاب دو عملکرد متفاوت است. رابرت کیوساکی با نوشتن کتاب حاضر، تحولی عظیم در زمینهٔ کسب درآمد و ثروت‌آفرینی ایجاد کرد. این کتاب به زبان‌های متعددی ترجمه شده و در بین کتا‌ب‌هایی با این محتوا توانسته رتبهٔ اول را به ‌دست آورد. خلاصه‌کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول»، حاوی داستان کودکی است که با دو پدر بزرگ می‌شود؛ یکی پولدار که پدرِ دوستش است و دیگری فقیر که پدر واقعی خودش است. نویسنده در این کتاب به بررسی دو فلسفه و عملکرد افراد نسبت به دارایی و منابع مالیشان پرداخته است. به‌خاطر وجود این دو فلسفهٔ متفاوت است که از یک مرد، پدری پولدار و از دیگری پدری فقیر خلق می‌شود. با شنیدن این کتاب خواهید فهمید که چگونه می‌توانید بر دارایی‌ خود مسلط شده و آن ‌را به خدمت خود در آورید.

این کتاب صوتی اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ میلادی منتشر شد. شاید شما نخواهید ایده‌های صوتی پدر پولدار، پدر بی پول (خلاصه) را با فرزندانتان در میان بگذارید و به ایدهٔ قدیمی خود یعنی آموزش‌دادن به کودک برای گرفتن نمرات عالی و یافتن شغل مناسب ادامه دهید؛ درصورتی‌که همهٔ شما به توصیه‌هایی تخصصی‌تر نیاز دارید. شاید روش مناسب این باشد که به فرزند خود بگویید علاوه‌بر اینکه کارمند خوبی هستند، می‌توانند روی شرکت خود هم سرمایه‌گذاری کنند. در هر صورت، رابرت کیوساکی می‌خواهد به شما یاد دهد اگر انتخاب کسی خوشبختی باشد، قطعاً به آن می‌رسد.

شنیدن کتاب صوتی پدر پولدار، پدر بی پول (خلاصه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد پول و مدیریت مال و اموال خود پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانوادهٔ دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی، در هاوایی به دنیا آمد. او پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامهٔ تحصیل پرداخت و پس از به پایان‌رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشت. پس از بازگشت از ویتنام و در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. رابرت کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید. «پدر پولدار، پدر بی پول» و «جوان و پولدار بازنشسته شوید» از آثار مکتوب او است.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۰۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان