دانلود کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت

خلاصه‌کتاب صوتی «۴۸ قانون قدرت» از رابرت گرین و ترجمهٔ نازنین آذرسا و با صدای خود اوست. قوانینی که زندگی شما را دگرگون خواهند کرد در این کتاب آمده است.

این خلاصه‌کتاب با ارزش شما را با قوانینی آشنا می‌کند که با رعایت آنها تبدیل به یک شخص قدرتمند خواهید شد که کسی نمی‌تواند در هیچ جایی به شما صدمه‌ای وارد کند.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت

قدرت، نیرویی است که انسان‌ها در تمام طول عمر به دنبال آن هستند. عده‌ای به دنبال قدرت می‌گردند تا در رقابت‌های سیاسی پیروز شوند. عده‌ای دیگر قدرت را در آزادی مالی می‌بینند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا با استفاده از ثروت به قدرت دلخواهشان برسند. ظاهرا هر واژه‌ای در دنیای ما آدم‌ها، هزار و یک معنی دارد. اما این موضوع چیزی از اصل این واژه کم یا به آن اضافه نمی‌کند. به همین دلیل، یاد گرفتن اصول و قانون قدرت و دنبال کردن تجربه‌هایی که افراد قدرتمند تاریخ در اختیارمان قرار داده‌اند، می‌تواند مسیری تازه به ما نشان دهد تا هر کس بسته به ظرفیتش توشه‌ای درخور را برای خود بردارد. در این قسمت از خانه سرمایه به سراغ کتاب ۴۸ قانون قدرت می‌رویم و صفحه‌های این کتاب پربار را ورق می‌زنیم. با ما همراه باشید.

رابرت گرین می‌گوید:

اگر باور دارید که جهان امروز، دربار توطئه بزرگی است که درونش به دام افتاده‌اید، تلاش برای خروج از بازی فایده‌ای ندارد. بهتر است به جای گله و شکایت، قدرتتان را افزایش دهید. هر چقدر که قدرتمندتر باشید به دوست، عاشق، همسر و شهروند بهتری تبدیل خواهید شد.

چند مورد از قوانین اولیه این کتاب تیتروار عبارت‌اند از :

کتاب ۴۸ قانون قدرت رابرت گرین را می‌توان یک کتاب کلاسیک در حوزه روان‌شناسی قدرت دانست.

بسیاری از منتقدان این کتاب را هم سنگ یا قابل مقایسه با کتاب شهریار ماکیاولی می‌دانند.

۱: هرگز از بالا دستان خود پیشی نگیرید.

۲: هرگز به دوستان خود اعتماد زیادی نداشته باشید؛ یاد بگیرید چگونه از دشمنتان استفاده کنید.

۳: اهدافتان را پنهان سازید.

۴: همیشه کمتر از اندازه نیاز سخن بگویید.

۵: شهرت مهم است؛ با زندگی‌تان از آن محافظت کنید.

۶: به هر قیمتی جلب توجه کنید.

۷: سیاست داشته باشید

برای بسیاری از ما پیش می‌آید که خواسته یا ناخواسته وارد یک بحث تند و آتشین می‌شویم. واکنش بیشتر مردم در آن هنگام، بالاتر بردن صدایشان از حریف است. اگر این مورد حریف را سر جای خود ننشاند، دست به دامان ناسزا می‌شوند و اگر آن هم چاره‌ساز نبود، مُشت و لَگَد را جایگزین واژه‌ها می‌کنند.

اما آیا این ماجرا واقعا راه به جایی می‌برد؟ آیا این جنگ و جدل، پیروز واقعی هم دارد؟ حتی اگر شما در ظاهر، پیروز آن میدان شوید باز هم بردتان موقتی خواهد بود. یک مبارز با سیاست از همان ابتدا روش متفاوت‌تری را برمی‌گزیند. او به جای بلند کردن صدایش، ابتدا حریف را حسابی برانداز می‌کند و به جای باز کردن دهانش، گوش‌هایش را تیز می‌کند تا کوچک‌ترین تغییر لحن را در حریفش شناسایی کند.

او موقعیت را می‌سنجد و به تصویر بزرگ‌تر نگاه می‌کند. چون می‌داند نگاهی که فقط به این لحظه و عصبانیت این ثانیه محدود شود، هیچ بردی را برای او به همراه نخواهد داشت. از طرفی، او از ناسزا گفتن برای بیان حجم نارضایتی خود استفاده نمی‌کند. چون می‌داند هر دم که بحث را به سمت ناسزا بکشد، از اصل موضوع و خواسته مهمش فرسنگ‌ها دور می‌شود.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید به موفقیت و قدرت برسید این کتاب را حتما بشنوید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

امیرحسین سلمانی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴

عالی بود 👍👍

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان