دانلود کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌ تر (خلاصه کتاب) با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌ تر (خلاصه کتاب) اثر دن هریس

دانلود و خرید کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌ تر (خلاصه کتاب)

نویسنده:دن هریس
گوینده:محمد نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌ تر (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌ تر (خلاصه کتاب) نوشتهٔ دن هریس و ترجمهٔ مهرنام سپهری و با صدای محمد نظری است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. چه کاری می‌توانیم انجام دهیم که امروز خوشحال‌تر از فردایمان باشیم؟ نویسندهٔ این خلاصه‌کتاب صوتی، راه‌هایی برای داشتن زندگی شادمانه‌تر به ما ارائه می‌دهد.

اگر هیچ وقت فرصت خواندن کتاب «ده درصد خوشحال‌تر» را نداشته‌اید، اکنون خلاصه‌کتاب آن در اختیار شماست تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به محتوای کامل این کتاب دست یابید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌ تر

کتاب «ده درصد خوشحال‌تر» از رازهای مدیتیشن و مدیریت احساسات حرف می‌زند و در یازده فصل خلاصه شده، تجربیات و ماجراهای شخصیِ مردی را به شما منتقل می‌کند که او نیز فرآیند پوچی و بطالت را در زندگی‌اش گذرانده و اکنون از فواید مراقبه که روشی باستانی است و به کمک زندگی شتاب‌زده و مدرن امروزی آمده است، حرف می‌زند. کتاب به این نکته می‌پردازد که مدیتیشن نمی‌تواند تمام مشکلات زندگی شما را حل کند، نمی‌تواند شما را قدبلندتر نشان دهد یا نمی‌تواند بی‌هوا شما را روی نیمکت پارک در وضعیت سعادت و خوشبختی قرار دهد، اما می‌تواند صدای سرتان را آرام کند و شما را ده درصد شادمان‌تر و راضی‌تر کند، شاید هم کمی بیشتر. مطالعات علمی جدید نشان می‌دهند که مدیتیشن روش تسلط بر ذهن است و تمرکز حواس و مراقبه تاثیر خوب و مستقیمی بر سلامت روان و جسم انسان دارد.

«دن هریس» سال‌ها مجری و گزارشگر شناخته‌شده‌ شبکه ABC بود. یک پانیک (حمله اضطراب) در سال ۲۰۰۴ زندگی‌اش را دگرگون کرد و او را به سمت مراقبت بیشتر از خود و رها کردن دخانیات سوق داد. «دن هریس» پس از آشنایی با دنیای مدیتیشن، به ترویج آن روی آورد. او به گفتهٔ خود، همیشه با روش خاصی شیوه تنفسش را کنترل می‌کند.

«ده درصد خوشحال‌تر» که سال ۲۰۱۴ نامزد بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز و برندهٔ جایزهٔ The Living Now شد، جزء فهرست کتاب‌هایی است که زندگی‌تان را دگرگون می‌کند. این کتاب همچنین در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت. با گوش دادن به این کتاب متوجه می‌شوید که چرا گاهی خودخواه بودن چیز بدی نیست، چرا گاهی اوقات بدون اینکه گرسنه باشیم، سراغ یخچال می‌رویم و درنهایت چگونه مدیتیشن ممکن است ما را از حمله قلبی نجات دهد.

این اثر در دسته خلاصه‌کتاب‌ها قرار دارد. میکروبوک‌های نوین‌کتاب خلاصه‌ای از کتاب‌های پرفروشی است که افراد پرمشغله و البته علاقمند به کتاب، فرصت شنیدن خلاصه این آثار را در کوتاه‌ترین زمان و با انتقال درست مفاهیم به دست می‌آورند.

میکروبوک صوتی «ده درصد خوشحال‌تر» نوشته دن هریس با صدای محمد نظری در ۲۹ دقیقه برای شما آماده شده تا در زمانی بسیار کوتاه دستورالعمل‌های لازم را برای زندگی شادمانه‌تر فرا بگیرید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی ده درصد خوشحال‌ تر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید در زندگی حتی به میزان کمی خوشحال‌تر باشید این خلاصه‌کتاب را بشنوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان