دانلود کتاب صوتی چهار گرایش (خلاصه کتاب) با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهار گرایش (خلاصه کتاب) اثر گرچن روبین

دانلود و خرید کتاب صوتی چهار گرایش (خلاصه کتاب)

نویسنده:گرچن روبین
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی چهار گرایش (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی چهار گرایش (خلاصه کتاب) نوشتهٔ گرچن روبین و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب با شناخت گرایش شخصیتی‌تان، ارتباط و زندگی را بهبود بخشید.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی چهار گرایش

با شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی می‌آموزید چگونه گرایش انسان‌ها را بشناسید!

همهٔ موجودات روی کرهٔ زمین همچون دانه‌های یک تسبیح به هم متصل‌اند و هرکدام نیاز دیگری را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم برمی‌آورند. اما اگر حتی یک روز مادر طبیعت، سایه لطف خود را از روی برخی گونه‌ها ببندد، صدای شکایت از هیچ موجودی بیرون نمی‌آید؛ این سازوکار طبیعت است که بی‌چشم‌داشت عشق بورزد و در کمبودها هم سر تسلیم فرود آورد.

اما انسان، این حیوان ناطق، داستان متفاوتی دارد. انسان از همان زمانی که چون کودکی نوپا از شیر مادر تغذیه می‌کند، به خوبی می‌داند که تنها با گریه و زاری می‌تواند مجددا به آن چشمه محبت متصل شود. ما انسان‌ها توقعات و انتظارات متعددی از خود و سایرین داریم؛ اما چه از این موضوع باخبر باشیم چه نه، همه ما واکنش متفاوتی نسبت به انتظارات درونی و بیرونی خود داریم. بررسی این موضوع با نگاهی متفاوت، ما را قادر می‌سازد که به دانش جدیدی درباره خودمان و دیگران دست یابیم.

در این خلاصه‌کتاب، خواهید دید که مردم با چهار گرایش مختلف حامیان، پرسشگران، لطف‌کنندگان و سرکش‌ها به توقعات خود و انتظاراتی که دیگران از آن‌ها دارند، واکنش نشان می‌دهند.

همچنین می‌آموزید که قرار گرفتن در هر کدام از این طبقه‌بندی‌ها به چه معناست و با درک بهتر این گرایش‌ها، می‌توانید کیفیت روابطتان را با دیگران بهبود ببخشید. این کتاب دانش مورد نیاز برای دستیابی کامل به استعدادهایتان را در اختیار شما خواهد گذاشت.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی چهار گرایش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌هایی دربارهٔ موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی چهار گرایش

«پرسشگران را توجیه کنید!

آیا تابه‌حال از دست کودکی که مدام می‌پرسد «چرا؟» عصبانی شده‌اید؟ یک پرسشگر دقیقاً مانند کودکی است که مدام مسائل را زیر سوال می‌برد

اما راه چاره چیست؟

کلید برخورد با یک پرسشگر، این است که او را توجیه کنید. وقتی می‌خواهید وظیفه‌ای را به آن‌ها محول کنید، در دلالت و توجیه کارهای سپرده شده دقیق باشید.

برای نمونه اگر همسر شما گرایش پرسشگری دارد، به او پیامک نزنید که «لطفا نان بخر، ممنون!» گرچه زحمت نوشتن شما بیشتر می‌شود، اما بهتر است اینگونه بگویید که: «نان سنگک بخر چون مادرت امشب مهمان ماست و سنگک دوست دارد.» شما با همین کار کوچک از جر و بحث زیاد جلوگیری خواهید کرد؛ چون مانع پرسیدن سوالی مانند «چرا نان بخرم؟!» می‌شوید.

به خاطر بسپارید که پرسشگران دوست ندارند زیر سوال بروند! اگر فکر می‌کنید این مسئله یک تناقض آشکار است، حق با شماست؛ اما اگر انگیزه و دلالت پرسشگران زیر سوال برود، احساس می‌کنند که به آن‌ها توهین شده است. دلیل این امر آن است که آن‌ها در تصمیم‌گیری خود به حدی دقیق هستند که احساس می‌کنند تصمیمات‌شان باید بی‌چون و چرا منطقی تلقی شود.

با این وجود، پرسشگران علاقه دارند که دانش خود را به اشتراک بگذارند؛ بنابراین می‌توانید با جمله‌بندی مناسب سوال خود، از ناراحت کردن آن‌ها دوری کنید. برای مثال به جای اینکه بپرسید «چرا این کار را انجام می‌دهی؟» بگویید «چطور به این نتیجه رسیدی»؟

بسیاری از پرسشگران در کارهایی که نیاز به تحقیق فراوان دارند یا کارهایی که مناسب طبیعت پرسشگر آن‌هاست، موفق می‌شوند. اما کارهایی مانند طراحی یک خانه که نیازمند تصمیمات زیادی هستند، بهتر است به کسانی که مستعد ابتلا به فلج موشکافی هستند، محول نشود. این کارها باید به کسانی سپرده شود که در تصمیم‌گیری، سریع عمل می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان