دانلود کتاب صوتی ENT ـ غدد بزاقی با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
کتاب صوتی ENT ـ غدد بزاقی اثر فاطمه شجاع صفت

دانلود و خرید کتاب صوتی ENT ـ غدد بزاقی

معرفی کتاب صوتی ENT ـ غدد بزاقی

کتاب صوتی ENT ـ غدد بزاقی گردآوری‌شده توسط دکتر فاطمه شجاع صفت، بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن و با صدای عطیه بادامچی است و انتشارات رزیدنت یار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ENT ـ غدد بزاقی

کتاب صوتی ENT ـ غدد بزاقی دربارهٔ غدد بزاقی است. این کتاب صوتی مجموعه‌ای کامل از فصول به همراه سوالات و پاسخ تشریحی است.

ENT ـ غدد بزاقی ویرایش سال ۱۴۰۲ و ترجمه و تلخیصی از cummings 2020 است. همچنین این کتاب دربردارندهٔ سؤالات و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها است. کتاب ENT ـ رینوپلاستی کمک می‌کند دانشجویان داوطلب آزمون رزیدنتی اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

کتاب صوتی ENT ـ غدد بزاقی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ پزشکی و غدد بزاقی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. این کتاب مطالب آموزشی را خط‌به‌خط از رفرنس‌هایی معتبر تدریس کرده است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت‌های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا شنونده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار شنونده قرار گرفته است.

شنیدن کتاب صوتی ENT ـ غدد بزاقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۷ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۷ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۹,۰۰۰
تومان