دانلود کتاب صوتی از بلوغ تا قاعدگی (فصل نهم) با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
کتاب صوتی از بلوغ تا قاعدگی (فصل نهم) اثر عطیه بادامچی

دانلود و خرید کتاب صوتی از بلوغ تا قاعدگی (فصل نهم)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی از بلوغ تا قاعدگی (فصل نهم)

کتاب صوتی از بلوغ تا اختلالات قاعدگی (فصل نهم) ویرایش سال ۱۴۰۲ و ترجمه و تلخیص سمیرا جهانگرد شونقاری است که انتشارات رزیدنت‌یار آن را با گویندگی عطیه بادامچی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی از بلوغ تا اختلالات قاعدگی ؛ فصل نهم

کتاب از بلوغ تا اختلالات قاعدگی (فصل نهم) مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشته پزشکی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. مجموعهٔ از بلوغ تا اختلالات قاعدگی شامل خلاصهٔ درس و مجموعه سؤال‌های آزمون است.

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی از بلوغ تا اختلالات قاعدگی ؛ فصل نهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب از بلوغ تا اختلالات قاعدگی (۱۴۰۲) برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰۸,۰۰۰
تومان