دانلود کتاب صوتی تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی) با صدای نسیم کمال احمدی + نمونه رایگان
کتاب صوتی تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی) اثر سیده نسیبه ساداتی

دانلود و خرید کتاب صوتی تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی)

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی)

کتاب صوتی «تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی)» نوشتهٔ سیده نسیبه ساداتی است. انتشارات رزیدنت‌یار این کتاب صوتی را با گویندگی نسیم کمال احمدی منتشر کرده است. کتاب تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی) ویرایش ۱۴۰۲ و مناسب دانشجویان روان‌پزشکی است.

درباره کتاب صوتی تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی)

تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی) ویرایش سال ۱۴۰۲ و ترجمه و تلخیصی از 2022 synopsis است. همچنین این کتاب دربردارندهٔ سؤالات و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها است. کتاب تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی) کمک می‌کند دانشجویان روان‌پزشکی داوطلب آزمون رزیدنتی اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت‌های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. خواننده با استفاده از این کتاب‌ها می‌تواند با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یکپارچه و کاملی از مباحث به‌‌ دست آورد. داوطلبان با مطالعهٔ این منابع در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را خواهند داشت. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان روان‌پزشکی و کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود. در کتاب تشخیص و معاینه (بخش سوم و پایانی) خلاصه‌ای از مباحث درسی و سؤالات تا سال ۱۴۰۲ به‌همراه پاسخ‌های تشریحی ارائه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶۲,۰۰۰
تومان