دانلود کتاب صوتی مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول با صدای نسیم کمال احمدی + نمونه رایگان
کتاب صوتی مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول اثر آلاله بهرامیان

دانلود و خرید کتاب صوتی مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول

معرفی کتاب صوتی مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول


کتاب صوتی «مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول» نوشتهٔ آلاله بهرامیان است. انتشارات رزیدنت‌یار این کتاب صوتی را با گویندگی نسیم کمال احمدی منتشر کرده است. کتاب مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول مناسب دانشجویان روان‌پزشکی است.

درباره کتاب صوتی مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول

مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول ویرایش سال ۱۴۰۲ و ترجمه و تلخیصی از 2022 synopsis است. همچنین این کتاب دربردارندهٔ سؤالات و پاسخ‌های تشریحی آن‌ها است. کتاب مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول کمک می‌کند دانشجویان روان‌پزشکی داوطلب آزمون رزیدنتی اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان روان‌پزشکی و کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود. در کتاب مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ بخش اول خلاصه‌ای از مباحث درسی و سؤالات تا سال ۱۴۰۲ به‌همراه پاسخ‌های تشریحی ارائه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۶,۰۰۰
تومان