دانلود کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند (خلاصه کتاب) با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند (خلاصه کتاب) اثر ست گادین

دانلود و خرید کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند (خلاصه کتاب)

نویسنده:ست گادین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند (خلاصه کتاب) نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید اصالت و اعتبار، بهترین نوع بازاریابی است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید چگونه می‌توانید مشتریان خود را به خرید محصولتان ترغیب کنید؟

حتماً با این روند آشنا هستید: یک تبلیغ فوق‌العاده از یک محصول عالی می‌بینید، سپس با عجله می‌روید و آن محصول را تهیه می‌کنید. چند روز بعد آن محصول می‌شکند، خراب می‌شود یا حداقل وعده‌ای که در آن تبلیغ فوق‌العاده داده شده بود، برآورده نمی‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکات در بازاریابی، فراگیر کردن ایده‌هاست؛ یعنی داستان تعریف کردن و در بسیاری از موارد دروغ گفتن! در واقع باید دنیا و ذهن مشتریان را قلقلک داد (که اغلب بازاریابان در این زمینه مهارت بالایی دارند).

نویسنده کتابِ «همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند» در مورد دنیای بازاریابی، طرز فکر بازاریاب‌ها و اینکه چگونه داستان‌ می‌سازند (دروغ می‌گویند و کلاهبرداری می‌کنند) و تأثیرات مثبت و منفی فراوانی بر زندگی افراد می‌گذارند، بینش عمیقی دارد.

در این خلاصه‌کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱. چرا درک و فهمیدن دیدگاه مشتریان بسیار مهم است؟

۲. چرا مردم از استراتژی‌هایی شبیه به استراتژی قورباغه‌ها استفاده می‌کنند؟

۳. مرز بین دروغ و کلاهبرداری کجاست؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند بازاریاب‌های موفقی باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی همه بازاریاب ها دروغگو هستند

«به نظر شما فروش یک بلندگو که ۱۰ دلار بیشتر ارزش ندارد، به قیمت ۹۹ دلار کاری غیراخلاقی نیست؟ بازاریابان باید صادق و مصرف‌کنندگان باید منطقی باشند، اینطور نیست؟

متأسفانه به همین سادگی نیست. وقتی مسئله خرید در میان باشد، مردم چندان منطقی رفتار نمی‌کنند. اغلب ما دوست داریم فکر کنیم که محصولات را به خاطر کیفیت و عملکردشان می‌خریم. ما پولی را که با تلاش بسیار به دست آورده‌ایم صرف چیزهایی می‌کنیم که زندگی‌مان را بهتر می‌کنند و این پول را صرف تمایلات بیهوده نمی‌کنیم.

البته اجتناب از خرید محصولات بیش از حد گران‌قیمت، تقریباً غیرممکن است. همه دوست دارند که هر از گاهی یک لباس گران بخرند یا در یک رستوران معروف و مجلل غذا بخورند. بازاریاب‌ها می‌دانند که می‌توان از رفتار غیرمنطقی مشتریان استفاده کرد. به همین دلیل برخی از تولید کنندگان برای فروش محصولات خود به دروغ متوسل می‌شوند. منظور از دروغ، دروغ‌های کوچکی است که کمک می‌کند تا داستان شرکت به واقعیت بپیوندد. الزاماً این دروغ‌ها تأثیر منفی بر روی مشتری ندارند.

صاحب قهوه‌خانه‌ای که در بخش‌های قبلی در موردش صحبت کردیم (می‌گفت چای در استکان‌های ما طعم بهتری می‌دهد)، فردی دروغگو است. او نوعی «دروغگوی صادق» است که به مشتریان خود می‌گوید استکان‌هایش طعم چای را بهبود می‌بخشد. این موضوع از لحاظ علمی صحت ندارد، اما چون مشتریان آن را باور می‌کنند، به حقیقت می‌پیوندد!

چنین دروغ‌هایی بی‌ضرر هستند و حتی می‌توانند تجربه مشتری را بهبود بخشند. کلاهبرداری کاری متفاوت است که بعضی از بازاریاب‌ها مرتکب آن می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان