دانلود کتاب صوتی عزیزتر از جان با صدای فاطمه میناخانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عزیزتر از جان اثر کبری خدابخش‌دهقی

دانلود و خرید کتاب صوتی عزیزتر از جان

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عزیزتر از جان

کتاب صوتی عزیزتر از جان نوشتهٔ کبری خدابخش دهقی است. فاطمه میناخانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر سماوا آن را منتشر کرده است. این اثر از فردی موسوم به شهید مدافع حرم سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی عزیزتر از جان

کتاب صوتی عزیزتر از جان شما را با فردی موسوم به شهید مدافع حرم به نام «ابوالفضل راه‌چمنی» آشنا می‌کند. این اثر صوتی با کمک روایت‌هایی از «مهناز ابوریسانی»، همسر این فرد نوشته شده است. ابوالفضل راه‌چمنی دوم اسفند ۱۳۶۴ در پاکدشت در ایران به دنیا آمد. گفته شده است، او که عاشق خدمت در سپاه بود، با آغاز جنگ سوریه و با جلب رضایت خانواده، در سال ۱۳۹۲ بارها در منطقهٔ جنگی حاضر شد. او از فرماندهان ایرانی لشکر زینبیون بود. این فرد ایرانی، همراه با رزمنده‌های پاکستانی در عملیات‌های متعددی شرکت کرد. او در نهایت در فروردین ۱۳۹۵ بر اثر اصابت ترکش خمپاره در العیس در جنوب غرب حلب کشته شد. این کتاب شما را با این شخص و زندگی او و همسرش آشنا می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی عزیزتر از جان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد زندگی افرادی موسوم به شهیدان مدافع حرم پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی عزیزتر از جان

«۳۰ خرداد ۱۳۹۰ در محضرخانه ای در پاکدشت، من به عقد دائم آقا ابوالفضل راه چمنی درآمدم. روسری با چادر سفید با گل های ریز و درشت رنگی سرم بود. آقا ابوالفضل هم کت و شلوار مشکی با پیراهن یاسی بر تن داشت که زیبایی ظاهرش را چندین برابر کرده بود. روی زمین نبودم. فقط می ترسیدم تمامی آن لحظات که برای همیشه ما به عقد هم درمی آمدیم، خواب باشم. حقیقتاً بهترین روز زندگی من آخرین روز خرداد رقم خورد که در اتاق عقد محضرخانه نشسته بودیم. آرام بود. همیشه کنارش آرام بودم. اصلاً وقتی کنارش بودم، دوست نداشتم لحظاتم را با هیچ چیزی خراب کنم.»

نظرات کاربران

دارا
۱۴۰۲/۰۹/۲۰

کتابی بود مثل سایر کتب روایت زندگی شهدا از زبان همسر شهید و روایت بدیع و خاصی نداشت اما به هر حال درک زندگی شهیدان عزیز ما باز هم توصیه میشه و زیباست. گویندگی متوسط بود - قلم نویسنده هم متوسط

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۹۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۳۹۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان