دانلود کتاب صوتی تو کله خر هستی با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو کله خر هستی اثر جین سینسرو

دانلود و خرید کتاب صوتی تو کله خر هستی

معرفی کتاب صوتی تو کله خر هستی

کتاب صوتی تو کله خر هستی نوشتهٔ جین سینسرو و ترجمهٔ علیرضا غلامی و محمدرضا غلامی است. آیلار محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر در حوزهٔ روان‌شناسی قرار دارد.

درباره کتاب صوتی تو کله خر هستی

کتاب صوتی تو کله خر هستی، همهٔ آن­چه را درمورد توسعهٔ فردی، توان‌­بخشی درون و افزایش کیفیت زندگی آموخته‌­اید، به‌­طریق به‌­روزشده ارائه کرده است. در کتاب حاضر با موارد شکل‌دهی دوبارهٔ افکار در زندگیتان، افزایش انگیزه از راه انباشتن انرژی درون و ایجاد عشقی غنی آشنا می‌­شوید. جین سینسرو با ادبیاتی طنزگونه و انگیزه­‌بخش، مثال‌های متعددی از زندگانی افرادی را بیان کرده است که به‌­راحتی قابل لمس‌­کردن و به‌کاربردن هستند. با شنیدن کتاب صوتی «تو کله‌خر هستی»، شناسایی و تغییر باورهای نادرست درونی را شروع خواهید کرد، تزریق عشق و شور زندگانی را در دستور کار خود قرار می‌دهید، به وضع اقتصادی خود بهبود می‌­بخشید و با اطمینان و اعتمادبه‌نفسِ بیشتری به‌طرف ایجاد تغییرات بنیادین در زندگی خود قدم خواهید گذاشت.

شنیدن کتاب صوتی تو کله خر هستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۵۳۱۹۵
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

به نظر من در کتاب از حداقل دو گوینده است اقا و خانم باید استفاده بشه و حتما در بخش های از کتاب موسیقی اجرا بشه. صدای خانم خوب هستش ولی از اول تا اخر انگار کتابو گرفته دستش و

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۳۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۳۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان