دانلود کتاب صوتی عادت های موفقیت با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت های موفقیت اثر دنیل والتر

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت های موفقیت

معرفی کتاب صوتی عادت های موفقیت

کتاب صوتی عادت های موفقیت نوشتهٔ دنیل والتر و ترجمهٔ محیا صفری و عسل علی حسینی است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی عادت های موفقیت

آیا می‌دانید چگونه می‌توان با یک گام زندگی خود را تغییر داد؟ کتاب صوتی عادت های موفقیت به این موضوع پرداخته است. این کتاب عادت‌های موفق‌ترین افراد را ارائه کرده است. می‌دانیم که ترک عادت‌های بد دشوار است؛ زیرا آن‌ها چنان در وجود ما ریشه دوانده‌اند که در واقع بخشی از وجود ما شده‌اند. خبر خوب این است که اگر مایل هستید این کار را شروع کنید، می‌توانید همان عادات افراد موفقی که آن‌ها را موردتحسین قرار دادید، اتخاذ کنید و همان سطح از نظم و انضباط را در خود پدید آورید؛ تا اطمینان حاصل کنید که رؤیاهای شما هم تبدیل به واقعیت می‌شوند. در کتاب حاضر، سعی نویسنده بر آن بوده که با مطالعهٔ عادات موفق ترین افراد، به ما کمک کند الگوهای ذهنی خود را رفته‌رفته تغییر دهیم؛ البته پیش از ایجاد عادات جدید در وجودمان، ناگزیر به تغییر عادت‌های کهنه هستیم که روندی دشوار اما بسیار مهم و راهگشا است و به توفیق بیشتر ما در مسیر تازه‌تان می‌انجامد. در این کتاب صوتی موارد زیر را خواهید آموخت:

چرا شما عادت‌های بد بسیاری در خود پرورش داده‌اید؟،

چگونه عادت‌های خوب را جایگزین عادت‌های بد کنیم؟،

چرا انگیزه برای رسیدن به رؤیاهایمان کافی نیست؟،

چرا نظم شخصی تنها مهارتی است که برای موفقیت به آن نیاز دارید؟،

چگونه یک برنامهٔ صبحگاهی زندگی شما را تغییر خواهد داد؟،

اهمیت قبول شکست.

شنیدن کتاب صوتی عادت های موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی عادت های موفقیت

«من و دوستانم طرف‌داران مثبت‌اندیشی را مسخره می‌کردیم. برای من افرادی مانند تونی رابینز و دیپاک چوپرا بسیار آزاردهنده بودند و مثبت بودن هنگامی که زندگیت در آستانه فروپاشی بود هیچ معنایی نداشت.

فکر می‌کردم وقتی که نمی‌دانم تا آخر ماه را چگونه سر کنم، لبخند داشتن خیلی غیرواقعی به نظر می‌رسد. اما وقتی به واقعیت فکر کردم، فهمیدم که مثبت‌اندیشی به معنای انکار واقعیت زندگی نیست، بلکه به این معناست که چارچوب‌های‌تان را تغییر دهید تا بتوانید بهتر با آن کنار بیایید.

قبل از اینکه به چگونگی تغییر تفکر خود بپردازم، اجازه دهید به برخی از مزایای مثبت اندیشی نگاهی بیندازیم.

بهبود سلامت جسمانی: مشخص نیست که آیا مثبت‌اندیشان بیشتر از طریق ورزش منظم و رژیم غذایی سالم از سلامت خود مراقبت می‌کنند یا خیر، اما تحقیقات نشان می‌دهد که افراد خوش‌بین سالم‌تر هستند. دلایل مختلفی برای این ممکن است وجود داشته باشد، از جمله این که آن‌ها استرس زیادی را تجربه نمی‌کنند و به دلیل طرز فکری که دارند، در صورتی که استرس داشته باشند بهتر می‌توانند با آن کنار بیایند. به هر دلیلی، به نظر می‌رسد خوشبین‌ها سالم‌تر از بدبین‌ها هستند. مطالعات نشان داده است که آن‌ها:

- بعید است که در اثر بیماری‌های قلبی عروقی بمیرند.

- احتمال ابتلا به سرماخوردگی/آنفولانزا کمتر است زیرا سیستم ایمنی قوی‌تری دارند.

- احتمال بهبود بیماری‌ها یا جراحات سریع‌تر است.

- به احتمال زیاد عمر طولانی‌تری دارند.

یک مطالعه بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲، ۷۰۰۰۰ زن را زیر نظر گرفت و نشان داد که افرادی که نگرش مثبتی نسبت به زندگی داشتند کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از شرایط زیر بودند:

- بیماری‌های تنفسی

- عفونت

- سرطان

- سکته

- بیماری‌های قلبی

بهبود سلامت روان: افراد دارای طرز فکر مثبت کمتر از مشکلات سلامت روانی مانند اضطراب و افسردگی رنج می‌برند. به طور کلی، آن‌ها در مقایسه با افراد بدبین، از سلامت روان بیشتری برخوردارند. اگر چه مثبت‌اندیشی درمانی برای مشکلات سلامت روان نیست، اما وقتی از دریچه مثبت به زندگی نگاه می‌کنید، برای مدیریت وقایع دشوار زندگی مجهزتر هستید.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۸۵۶۶۵۹
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

عالیه پیشنهاد میکنم

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۷۶۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۷۶۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان