دانلود کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات ها با صدای مجتبی کارآزموده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات ها اثر توماس اریکسون

دانلود و خرید کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات ها

معرفی کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات ها

کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات‌ها نوشتهٔ توماس اریکسون، نویسندهٔ سوئدی‌تبار و ترجمهٔ نگار صابر آرا و ویراستهٔ محمد علی پور است. مجتبی کارآزموده گویندگی این کتاب صوتی را به‌عهده داشته و انتشارات ماه‌آوا آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات ها

سایکوپات کسی است که مبتلا به ASPD است و رفتاری غیراخلاقی و ضداجتماعی دارد، توانایی عشق‌ورزیدن به دیگران یا برقراری روابط معنادار در زندگی شخصی خود را ندارد و دیدگاه خودمحورانه‌ای از خود نشان می‌دهد. سایکوپات و جامعه‌ستیز اصطلاحی است برای توصیف افرادی که مبتلا به اختلال شخصیت ضداجتماعی (ASPD) هستند. آن‌ها اغلب جذاب، خوش‌برخورد و چرب‌زبان‌اند و مثل همهٔ آدم‌های عادی دیگر، عضوی از یک خانواده هستند، ازدواج می‌کنند، تحصیلات عالی‌رتبه دارند و به مقام و درجه‌های بالایی نیز می‌رسند.

این افراد از احساسات تنها برای فریب‌دادن دیگران و رسیدن به منافع شخصی‌شان استفاده می‌کنند. آدم‌ها برای آن‌ها فقط و فقط یک ابزار برای رسیدن به هدفشان هستند. آن‌ها قادر به درک احساس پشیمانی و ندامت نیستند. از ضربه‌زدن به اطرافیان دچار هیچ عذاب وجدانی نمی‌شوند. پس از مطالعهٔ کتاب صوتی محاصره‌شده با سایکوپات‌ها خواهید فهمید چه کسی زیرک است و نیت شومی دارد و چه کسی نه. روشی هوشمند و علمی که باعث می‌شود در روابطتان متحمل مصیبتی نشوید: چه احساسی و چه مادی. بسیاری از افرادی که گیر سایکوپات افتاده‌اند، دیگر نمی‌خواهند به زندگی‌شان ادامه دهند. آن‌ها بریده‌اند و دیگر شاد نیستند.

کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که مایل هستند دربارهٔ افراد مبتلا به ASPD اطلاعات بیشتری کسب کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی محاصره شده با سایکوپات ها

«تعدادشان بیش از حد تصورتان است

رابرت هیر بر این باور است که دو درصد از افراد جوامع صنعتی تمام ویژگی‌های این فهرست را دارند و روانی هستند. به‌تازگی جان کلارک نویسندهٔ کتاب کار کردن با هیولاها نشان داد که آمار بیش از این حرف‌هاست. او این‌طور تشخیص داد که شش درصد از مردان و دو درصد از زنان در جامعه احتمالاً سایکوپات هستند (بیشتر ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که این اختلال در مردان شایع‌تر است). روان‌شناس مشهور، سیگوار لینگ، این آمار را بین چهار درصد تا پنج درصد از جامعه تشخیص داده است، اما در کتاب جدیدش، سایکوپات‌های روزمره، اظهار کرده آمارشان بیشتر است.

متغیرها و معیارهای متفاوتی در سراسر دنیا برای ارزیابی روانی‌ها وجود دارد. به نظر می‌رسد بنابه دلایلی، تعداد سایکوپات‌ها در امریکا نسبت‌به انگلستان بیشتر است. یکی از دلایلش این است که جامعهٔ امریکایی نسبت‌به جامعهٔ انگلیسی، یک جامعهٔ خودمحور است. اگر بخواهیم فقط دو درصد از جامعهٔ دموکراتیک امریکایی را روانی در نظر بگیریم، به عدد هفت‌میلیون نفر خواهیم رسید که این رقم در سوئد، دویست‌هزار نفر خواهد بود.

سایکوپات‌های دنیای واقعی

ما هرروز در اطرافمان وجود این افراد را حس می‌کنیم. حتی وقتی در حال نوشتن این فصل بودم، دربارهٔ یکی از آشنایان دورمان خبری رسید که مثال بارز همین موضوع بود.

مرد مجرد سالخورده‌ای با زنی که پنج فرزند داشت آشنا شد. آن‌ها ازدواج کردند و از کنار هم بودن لذت می‌بردند. درنهایت مرد از پا درآمد و ناگفته نماند که مرد بسیار ثروتمندی بود. زن مبلغی معادل یک‌میلیون دلار به ارث برد. زن که به‌یک‌باره به چنین ثروتی رسیده بود، تصمیم گرفت آن را به شش قسمت تقسیم کند. یک سهم برای خودش نگه دارد و بقیه را به فرزندانش بدهد. یکی از پسرها پس از سه ماه از مادر و سه نفر از خواهر و برادرانش کلاهبرداری کرد و سهمشان را از چنگشان درآورد. پنجمین عضو، یعنی خواهر بزرگ‌تر، فریب او را نخورده و به او پولی قرض نداده بود (درواقع افراد زیادی دربرابر سایکوپات‌ها ایمن هستند و سایکوپات‌ها سعی می‌کنند از شر آن‌ها خلاص شوند). برادر او را به‌شدت و به‌طرز وحشیانه‌ای تهدید کرده بود، اما ازآنجایی‌که خواهر او را می‌شناخت، سر حرفش مانده و حتی یک سِنت هم به او قرض نداده بود. پسر بیخیال شده و آنجا را ترک کرده بود و دیگر هیچ‌کس او را ندید. هم خودش و هم پول‌ها ناپدید شده بودند.»

نظرات کاربران

a1069
۱۴۰۲/۰۷/۰۹

خوبه اما از قسمت ۶ وارد مبحث سایکوپات میشه قبلش مدل های شخصیتی دیسک را توضیح میده

زمان

۷ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۴۱۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۴۱۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان