دانلود کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام با صدای شادی زراعتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام اثر وان کارتر

دانلود و خرید کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام

نویسنده:وان کارتر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام

کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام نوشتهٔ وان کارتر و ترجمهٔ شاهین غفاری است. شادی زراعتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام

کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام حاوی شش روش اثبات‌شده برای تغییر ذهنیت از خودتخریبی به خودبه‌سازی است. شاید انسان‌هایی را در زندگی خود دیده‌اید که با مشکلات مختلف در زمینهٔ روابط خانوادگی، کاهش وزن، پول و بسیاری چیزهای دیگر دست به گریبان بوده و همیشه از خود پرسید‌ه‌اید که چرا برای افرادی آن‌چنان قوی، بااستعداد و زیبا باید آنقدر سخت باشد که یک همسر مناسب پیدا کنند یا به تناسب اندام برسند و یا تقاضای افزایش حقوق کنند. پاسخ این است که آن‌ها در میان باور محدودکنندهٔ خویش گیر افتاده بودند؛ این باور که هر چقدر هم تلاش کنند، نمی‌توانند شرایط پیرامون خود را تغییر دهند. وقتی تغییر را کار آسانی ندانید، تعجبی ندارد که در این وضعیت گرفتار شوید؛ در واقع برای بیشتر ما، تغییرکردن نه‌تنها یک فرایند بی‌نهایت سخت بلکه یک جان‌کندن واقعی است! قلبتان می‌خواهد تغییر کنید؛ تغییراتی مثل کم‌کردن آن اضافه‌وزن قدیمی یا رهاکردن آن نامزدی که می‌دانید مناسب شما نیست، اما به او عادت کرده‌اید. بااین‌حال واکنش ذهن نسبت به تغییرکردن چیست؟ در واقع ذهن ما نه‌تنها امکان‌پذیربودن تغییر را باور نمی‌کند، در پشت نقاب فرایندهای فکری، سعی می‌کند در مسیر تغییر سنگ‌اندازی کند.

کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام به قلم وان کارتر درمورد چیست؟ این کتاب برای این نوشته شده تا به ما کمک کند خود را از گرفتاری رها کنیم و ذهنیت خود را از خودتخریبی به خودبه‌سازی تغییر دهیم. برای انجام این کار، شش روش اثبات‌شده پیشنهاد شده است. مشکل هرچه باشد، راه‌حل همیشه نیاز به سخت‌کوشی دارد. بله! تغییرکردن زحمت دارد؛ زحمتی که گاه تاریخی می‌شود. اگر همین حالا نزدیک دره شده‌اید، نقشهٔ این کتاب صوتی به شما کمک خواهد کرد که به مسیر درست بازگردید و با موفقیت به مقصد خود برسید.

شنیدن کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کمکم کن گرفتار شده ام

«می‌خواهم کمی بیشتر در مورد زنانی صحبت کنم که داستان زندگی‌شان انگیزه نوشتن این کتاب را در من ایجاد کرد. اما پیش از آن بیایید در مورد خودتان صحبت کنیم. کتاب «کمکم کن، گرفتار شده‌ام»، درباره تغییر ذهنیت و در پی آن نجات از احساس رخوت است. در صفحات پیش رو با راهبردهای قدرتمندی آشنا خواهید شد که به شما در سازگار شدن با تغییرات زندگی کمک می‌کنند.‌ پاسخ بسیاری از سؤالات خود را پیدا خواهید کرد. من این راهبردها را طراحی کردم چون نمی‌خواستم دوستان قوی و باهوش و زیبایم را گرفتار ببینم. قبل از اینکه این راهبردها را با شما در میان بگذارم، یک لحظه در یک خیال با من همراه شوید. تصور کنید که با فشار دادن یک دکمه فوراً و برای همیشه از گرفتاری نجات پیدا می‌کنید یا فرض کنید که فقط با گفتن جمله «به برنامه‌ات بچسب» می‌توانید آن را انجام دهید.

شاید این مثال‌ها را خیالی بدانید اما بدانید که هر کسی می‌تواند رفتار خود را تغییر دهد. همه می‌توانند برای نجات از گرفتاری خود، از همین حالا شروع کنند. فقط باید راهش را بدانید.

حقیقت این است که بسیاری از افراد، زندگی خود را کسالت‌بار می‌دانند و می‌خواهند بدانند که چطور تغییراتی اساسی در آن ایجاد کنند؛ تغییراتی که زندگی‌شان را استثنائی یا لااقل جذاب کند.

فقط یک مشکل وجود دارد: نمی‌دانند چطور این کار را انجام دهند.»

نظرات کاربران

Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

کتابی خوب و متفاوت در حوزه روانشناسی موفقیت و خودیاری است البته با گویندگی خوب و ترجمه روان!!!

زمان

۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۹۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۹۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان