دانلود کتاب صوتی آسانتر از آن چیزی است که فکر می کنی با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی آسانتر از آن چیزی است که فکر می کنی

کتاب صوتی آسانتر از آن چیزی است که فکر می کنی نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ سایت نگرش نیک است. نازنین آذرسا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آسانتر از آن چیزی است که فکر می کنی

کتاب صوتی آسانتر از آن چیزی است که فکر می کنی، حاوی متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین است. او در این کتاب صوتی به ما گفته است که وقتی با چالشی روبه‌رو می‌شویم و یک اتفاق بد برای ما می‌افتد، راحت‌ترین تصمیم این است که خود را ببازیم؛ مثلاً زمانی که گرفتار یک بیماری هستیم و یا فرزندمان از راه به در می‌شود. طبق گفته‌های جول اوستین خداوند در این مواقع ناگهان به‌وسیلهٔ اشخاص و یا موقعیت‌هایی، همه چیز را تغییر می‌دهد و ما را به آنچه فکر می‌کردیم به آن نمی‌رسیم، می‌رساند. آیا خداوند مراقب انسان‌ها است یا آن‌ها را در مقابل خطرات و نشیب‌ها رها کرده و به حال خود گذاشته است؟

مطابق با باور نویسندهٔ کتاب صوتی حاضر، اولین قدم برای دیدن خدا در زندگیمان این است که آگاهانه توجهمان را به‌سمت نکات مثبت زندگی خود ببریم و ورودی‌‌های خوب بدهیم تا کم‌کم جهان روی خوشش را به ما نشان دهد. نقاط مثبت زندگی حال حاضرمان ممکن است بسیار کوچک باشد، اما قوانین جهان هستی به ما یاد می‌‌دهد که اگر به نقاط مثبت زندگیمان (هر چند کوچک) توجه کنیم، کم‌کم این نقاط مثبت و حوادث خوب بیشتر و بیشتر می‌شوند و طعم زندگی بهشتی را در همین دنیا حس خواهیم کرد. میان آرزوی ما و معجزهٔ خداوند، دیواری است به نام اعتماد؛ پس اگر دوست داریم به آرزویمان برسیم، باید با تمام وجود به خدا اعتماد کنیم.

شنیدن کتاب صوتی آسانتر از آن چیزی است که فکر می کنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان