دانلود کتاب صوتی اصل ۲۰ /۸۰ با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصل ۲۰ /۸۰ اثر ریچارد کاچ

دانلود و خرید کتاب صوتی اصل ۲۰ /۸۰

نویسنده:ریچارد کاچ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اصل ۲۰ /۸۰

خلاصه‌کتاب صوتی اصل ۲۰ /۸۰ نوشتهٔ ریچارد کاچ و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما می‌آموزد: کار کمتر، نتایج بهتر.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی اصل ۲۰ /۸۰

در خلاصه‌کتاب صوتی اصل 80-20 (۲۰ /۸۰) خواهیم آموخت که: آیا دانستن این موضوع که می‌توانید با تلاش و هزینهٔ کمتر، به بهترین‌های زندگی دست یابید برایتان جالب نیست؟

آیا می‌خواهید به جای یک هفته کار طولانی و خسته‌کننده، تنها با دو روز کار به نتایج بهتری دست یابید؟

آیا می‌خواهید با استفاده از روشی که همیشه می‌تواند مؤثر واقع شود، راه‌حل‌هایی ساده برای مشکلات خود بیابید؟

آیا برایتان جالب نیست که بتوانید این روش را نه‌تنها در مورد موفقیت در امور مالی زندگی بلکه در زمینهٔ مسائل مهم‌تری مثلاً در مورد افرادی که به آنها علاقه‌مندید و همچنین برای شادی و رضایت‌خاطرتان در زندگی به کار گیرید؟

شما می‌توانید با استفاده از اصل ۲۰ /۸۰ زندگی‌تان را دگرگون کنید. روش ۲۰ /۸۰ به رغم ایجاد تغییراتی واقعی در نگرش و طرز عمل شما، ساده‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید.

این کتاب صوتی دربارهٔ عمل و فعالیت است، ولی عمل و فعالیتی کمتر. کتابی بسیار عملی و در عین حال غیرمتعارف، به این دلیل که در آن به جای کار و تلاش بیشتر بر فعالیت کمتر تأکید شده است. همان طور که بارها به همهٔ ما ثابت شده است، ایجاد تغییرات و پیشرفت‌های واقعی در زندگی ممکن نیست مگر از طریق انجام متفاوت کارها. این درست است ـ ولی روش ۲۰ /۸۰ همچنین به ما نشان می‌دهد که چطور در مجموع کمتر تلاش کنیم.

این کتابی است برای کسانی که می‌خواهند در زندگی خصوصی و کاری خود به موفقیت دست یابند. در این کتاب به روش‌هایی ساده و دقیق برای راهنمایی خواننده در زمینه‌هایی از زندگی اشاره شده است که در آنها می‌توان از اصل تفکر ۲۰ /۸۰ بهره‌مند شد. کتاب اصل ۲۰ /۸۰ کتابی فوق‌العاده کاربردی است که به خواننده نشان می‌دهد چطور باید در زندگی تنها بر مسائل حائز اهمیت تمرکز کند.

اگر شما هم به دنبال راهی هستید تا با صرف کمترین انرژی بهترین نتایج را به دست آورید. بی‌شک به راهنمایی ها و راهکارهای این خلاصه‌کتاب نیاز دارید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی اصل ۲۰ /۸۰ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی اصل ۲۰ /۸۰

«اگر صاحب کسب‌وکاری هستید، می‌توانید از اصل 20/80 (۲۰ /۸۰) برای بهبود وضعیت کاری و دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر بهره‌مند شوید. این اصل می‌تواند در بخش‌های گوناگون کسب‌وکارتان مفید واقع شود، اما یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن، بهینه‌سازی طیف محصولات است.

احتمالا شرکت شما محصولات مختلفی را به بازار عرضه می‌کند؛ اما آیا همه این محصولات سودآوری یکسانی دارند؟ بعید است اینطور باشد. در واقع بر اساس اصل 20/80 (۲۰ /۸۰)، احتمالا ۸۰درصد از کل سود را مدیون تعداد اندکی از محصولاتتان هستید که ۲۰درصد از فروش کل را تشکیل می‌دهند. دانستن این نکته به شما کمک می‌کند تا تمرکز بازاریابی و فروش خود را روی این محصولات کلیدی بگذارید. اما چگونه می‌توانید این محصولات را شناسایی کنید؟

اگر یک سیستم مدیریت اطلاعات اصولی در شرکتتان برقرار باشد، می‌توانید این اطلاعات را به‌راحتی به دست بیاورید و محصولات کلیدی خود را شناسایی کنید. در غیر این صورت، کارتان کمی سخت خواهد شد و باید به کمک محاسبات مختلف ببینید سود خالص و فروش هر کدام از محصولات چقدر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان