دانلود کتاب صوتی امروز یک روز جدید است با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی امروز یک روز جدید است

کتاب صوتی امروز یک روز جدید است نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ سایت نگرش نیک است. نازنین آذرسا گویندگی و انتشار این کتاب صوتی را انجام داده است. این اثر صوتی به ما می‌گوید که چگونه امیدمان به زندگی را حفظ کنیم.

درباره کتاب صوتی امروز یک روز جدید است

کتاب صوتی امروز یک روز جدید است، متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین به همین نام است. این کتاب در این باره صحبت می‌کند که چطور می‌توان امید خود به زندگی را با دید بهتر و مثبت‌تری ادامه داد و آن را بازیابی کرد. در این کتاب صوتی گفته می‌شود که اوستین به ما این نوید را از طرف خداوند می‌دهد که خداوند در حال آماده‌سازی کاری تازه و نعمت‌های تازه به‌سمت ماست. او می‌گوید که مشکلات هرگز ماندگار نیستند؛ چون یک چیز جدید که حتی شما فکرش را هم نمی‌کردید، در راه است. به‌گفتهٔ خداوند، سلامتی ازدست‌رفتهٔ شما در راه است، شریک زندگی شما در راه است، پول و ثروت و موقعیت خوب هم در راه است.

آلبرت انیشتین را نابغهٔ قرن میدانند؛ کسی که برای اولین‌بار توانست ارتباطی بین قوانین فیزیک کشف کند و بتواند ذهن خدا را بخواند و بگوید «خدا آن بالا تاس نمی‌اندازد». او با این جمله خواست به ما بفهماند این دنیا بر اساس قوانینی اداره می‌شود که حتی خدا هم آن‌ها را برای بندگانش نقض نمی‌کند؛ بلکه به بهترین نحو آن‌ها را در کنار هم قرار می‌دهد تا رویداد یا حتی معجزه‌‌ای رخ دهد! در این کتاب صوتی جول اوستین به شما نشان می‌دهد که خداوند چگونه در زندگیتان معجزاتی را قرار خواهد داد که زندگیتان را متحول کند و این برنامه‌های او برای زمانی نزدیک است.

شنیدن کتاب صوتی امروز یک روز جدید است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد.

جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان