دانلود کتاب صوتی گلوله برفی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گلوله برفی اثر آلیس شرودر

دانلود و خرید کتاب صوتی گلوله برفی

معرفی کتاب صوتی گلوله برفی

کتاب صوتی گلوله برفی نوشتهٔ آلیس شرودر با ترجمهٔ رضا اردلان و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم توسط شنیدار منتشر شده است. در این کتاب که خلاصه‌ای از کتاب اصلی است خواهیم فهمید که وارن بافت چه کسی بود و چگونه ثروتمند شد.

درباره کتاب صوتی گلوله برفی

خلاصه‌ٔ کتاب «گلوله برفی» به کندوکاو در فعالیت‌های وارن بافت می‌پردازد و داستان زندگی او را از نخستین فعالیت‌های اقتصادی‌اش روایت می‌کند. وارِن بافِت دائماً در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کند و نظر خود را در مورد تجارت و اقتصاد به اشتراک می‌گذارد، اما عدهٔ کمی از مردم می‌دانند که او واقعاً چه کاری انجام می‌دهد و چگونه به موقعیت اجتماعی امروزش رسیده است. داستان موفقیت وارن بافت ما را قادر می‌سازد از دیدگاه‌ها و عملکرد او در تجارت آگاه شده و آن را در کسب‌وکار خود به کار گیریم.

کتاب صوتی گلوله برفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی گلوله برفی

«تنها چیزی که وارن بیشتر از ارقام به آن علاقه داشت، پول بود. وارن وقتی فقط ۹ سال داشت، با فروش بسته‌های آدامس و نوشابه به همسایه‌ها درآمدزایی می‌کرد و یک سال بعد، در مسابقات فوتبال دانشگاه اوماها بادام‌زمینی می‌فروخت.

در سال ۱۹۴۰، وقتی در کتابخانه چشمش به کتابی به نام «هزار راه برای به دست آوردن هزار دلار» افتاد، علاقه‌اش به پول بیشتر شد. بافتِ جوان خیلی زود از آن کتاب الهام گرفت و با یکی از دوستانش موضوعی را در میان گذاشت؛ او با خودش قرار گذاشت که تا ۳۵ سالگی میلیونر شود.

او تا سن یازده سالگی ۱۲۰ دلار پس‌انداز کرد که در سال ۱۹۴۱ مبلغ زیادی به شمار می‌آمد؛ بدون شک او با این کار قصد داشت ثابت کند کودکی بااراده و مصمم است. او از آن پول برای اولین سرمایه‌گذاری خود استفاده کرد؛ به این صورت که ۶ سهم شرکتی به نام «Cities Service Preferred» را خرید؛ سه سهم برای خودش و سه سهم هم برای خواهر بزرگ‌ترش، دوریس.

کارهای عجیب وارن در دبیرستان نیز ادامه داشت. او در دبیرستان توپ گلف می‌فروخت و ماشین‌های پین‌بال را که نوعی ابزار سرگرمی و بازی بود، می‌خرید و به پیرایشگاه‌ها کرایه می‌داد؛ اما درآمدش وقتی افزایش یافت که به روزنامه‌فروشی روی آورد. در سال ۱۹۴۲، پس از اینکه پدرش در مجلس نمایندگان به عنوان نماینده حزب جمهوری‌خواه برای منطقه دوم نبراسکا برگزیده شد، خانواده‌اش به واشنگتن نقل مکان کرد.

در همان زمان بود که بافت، مسئولیت تحویل روزنامه و فروش اشتراک در سه مسیر مختلف را بر عهده گرفت. در یکی از این مسیرها، سه ساختمان آپارتمانیِ معروف وجود داشت که بسیاری از سناتورهای آمریکا آنجا زندگی می‌کردند. از آنجایی که بخشی از مبلغ فروش اشتراک روزنامه به او می‌رسید، او در این کار بسیار با انگیزه شد و در مورد پرداخت حق اشتراک مشتریان سختگیرانه عمل می‌کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۷ دقیقه

حجم

۴۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان