دانلود کتاب صوتی فاجعه دارد می‌ آید با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فاجعه دارد می‌ آید اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی فاجعه دارد می‌ آید

نویسنده:ریچل هالیس
انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فاجعه دارد می‌ آید

کتاب صوتی فاجعه دارد می‌ آید نوشتهٔ ریچل هالیس و ترجمهٔ آمنه ترکاشوند است. آیلار محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی می‌گوید وقتی زندگیتان از هم پاشید، خودتان را جمع‌وجور کنید.

درباره کتاب صوتی فاجعه دارد می‌ آید

کتاب صوتی فاجعه دارد می‌ آید با لحن صمیمی و صادقانه‌ای که دارد به‌سراغ موضوع جدیدی رفته و بیان می‌کند که چطور می‌شود در لحظه‌های دشوار زندگی راهی برای رشد، یادگیری درس‌های جدید و تجربه اتفاق‌های تازه پیدا کرد. خیانت، ضرر و زیان، ترس و غم از دست‌رفتن افراد نزدیک و عزیز، بی‌کارشدن و... همه و همه از لحظه‌های دشوار زندگی هستند. در سخت‌ترین لحظه‌های زندگی، امیدواربودن به هرگونه تغییر مثبت، رخ‌دادن اتفاقات خوب و آینده‌ای روشن تقریباً غیرممکن می‌شود، اما آنچه اهمیت دارد نحوهٔ مواجههٔ هر فرد با سختی‌های زندگی است. هیچ آدمی در چنین موقعیتی به برنامه‌ریزی برای آینده علاقهٔ چندانی ندارد، اما خود اوست که باید انتخاب کند در غم و اندوه زندگی غرق شود و زندگی‌اش را با ناامیدی بگذراند یا به هر اتفاق ناخوشایند و سختی به‌عنوان راهی برای درس‌گرفتن و رسیدن به کمال نگاه کند و بحران را پشت سر بگذارد. با بهره‌گیری از اتفاقات الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده، می‌‎شود اطمینان پیدا کرد که می‌توان از سختی‌ها و تاریکی‌های زندگی گذر کرد و کامل‌تر و زیباتر از پیش شد.

شنیدن کتاب صوتی فاجعه دارد می‌ آید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ ریچل هالیس

ریچل هالیس متولد ۱۲ ژانویه ۱۹۶۸، در وورتینگتون، اوهایو است. او نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب‌سایت درمورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد. او با مطالب و کتاب‌های خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخهٔ بهتری از خودشان دست پیدا کنند. ریچل هالیس به‌عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و همچنین نامش در لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که «خودت باش دختر» و «شرمنده نباش دختر» از مشهورترین آن‌ها هستند.

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

کاربر 5861359
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

Good

زمان

۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۵۷۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۵۷۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان