دانلود کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند با صدای ابوالفضل شکیبا زاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند اثر کریستوفر کینگلر

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند

معرفی کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند

کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند نوشتهٔ کریستوفر کینگلر و ترجمهٔ اعظم جمالی است. ابوالفضل شکیبا زاد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند

با شنیدن کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند، روش‌هایی را یاد می‌گیرید که هم بتوانید بیشتر مورداحترام قرار بگیرید و هم بتوانید روی دیگران تأثیر داشته باشید. همان‌طور که از اسم کتاب هم به‌طور کامل مشخص است، اصلی‌ترین موضوع این کتاب تشریح راه‌های متقاعدکردن دیگران و افزایش نفوذ و تأثیر بر روی آن‌ها است. این کتاب صوتی درمورد هنر متقاعدسازی است. این روزها همه‌ٔ افراد برای اینکه بتوانند با بقیه ارتباط برقرار کنند، باید فوت‌و‌فن‌های متقاعدسازی را بلد باشند؛ ممکن است یک نفر بیشتر از آن استفاده کند و یک نفر کمتر. نویسنده فقط به توضیح مباحث روان‌شناسی نمی‌پردازد؛ بلکه راهکارهایی را به مخاطب یاد می‌دهد که اگر آن‌ها را در زندگی عملی کند، احترام بیشتری از اطرافیانش می‌بیند و قدرت نفوذ کلامش به‌طرز خیره‌کننده‌ای بیشتر می‌شود. موضوعاتی که این کتاب صوتی به آن‌ها پرداخته، عبارتند از:

فوت‌وفن‌های همدردی، چگونگی کارکردنِ محرک‌های روانی انسان، استفاده از استراتژی‌هایی که بیشتر مردم از آن بی‌اطلاع هستند، افزایش جذابیت، افزایش اعتمادبه‌نفس‌، مهارت‌های همدلی، زبان بدن، تکنیک‌های ارتباطی‌ بسیار کاربردی، افزایش نفوذ و تأثیر بر روی انسان‌های مختلف، راه‌های تبدیل دشمنان به دوستانتان.

این‌ها فقط بخشی از نکات و ترفندهایی است که با شنیدن کتاب صوتی «چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند» یاد می‌گیرید. اگر با خودتان فکر می‌کنید که شاید نتوانید در عمل از این تکنیک‌ها استفاده کنید، اصلاً نگران نباشید. نویسندهٔ کتاب، با زبانی ساده و روان مباحث کتاب را برای خوانندگان توضیح داده است.

شنیدن کتاب صوتی چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر بهناز
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

لطفا قیمتشو کم کنید بخریم ممنونم

کاربر ۴۳۹۳۴۰۵
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

لطفا در بینهایت قرار بدین

زمان

۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۵۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۲۵۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان