دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عادت های اتمی اثر تیم ترجمه رادیو مثبت

دانلود و خرید کتاب صوتی عادت های اتمی

نویسنده:جیمز کلیر
گوینده:حجت یوسفی
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عادت های اتمی

کتاب صوتی «عادت های اتمی» نوشتهٔ جیمز کلیر و گویندگی حجت یوسفی است که با ترجمهٔ تیم رادیو مثبت منتشر شده است. عادت‌های اتمی به ما می‌آموزد که تغییرات کوچک، نتایج شگفت‌انگیزی به‌همراه دارند. این کتاب بسیار موردتوجه واقع شده و از بهترین کتاب‌های خودیاری در Business Insider و یکی از ۷ کتاب تجاری برتر از نظر Fast Company است. عادت‌های اتمی در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند» و در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است. این کتاب صوتی، همچنین، نامزد بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز (در سال ۲۰۱۸) بوده است.

درباره کتاب صوتی عادت‌های اتمی

 اگر در تغییر عادت‌هایتان مشکل‌دارید، مشکل نه از شما بلکه از سیستم شما است. شناخت عادت‌ها به انسان کمک کند ضعف‌هایش را بهتر بشناسد و آن‌ها را رفع کند. اما این کافی نیست. انسان با کمک تغییر عادت‌های بد و ایجاد عادات خوب می‌تواند کیفیت زندگی‌اش را بهبود ببخشد. کتاب صوتی عادت‌های اتمی، با سبکی جالب و روان، می‌آموزد که چگونه با شناخت عادت‌های کوچک و مدیریت آن‌ها، هر روز یک‌درصد بهتر شویم. روزی یک‌درصد بهترشدن، معادل سالی ۳۷برابر بهترشدن است. به گفتهٔ جیمز کلیر، همین رفتارها و عادت‌های کوچک است که تعیین می‌کند ۵‌سال بعد کجا هستیم و چقدر موفق شده‌ایم یا شکست خورده‌ایم.

جیمز کلیر با کمک تحقیقات علمی و مثال‌هایی از زندگی واقعی، نشان می‌دهد چطور عادت‌های مثبت ما هستند که ما را در مسیر موفقیت به جلو می‌برند و یا عادات منفی ما، ما را از رسیدن به هدف منع می‌کنند. در حقیقت او تلاش است تا این را به مخاطبانش نشان دهد. رسیدن به دستاوردهای بزرگ، لزوما با برداشتن گامی بزرگ انجام نمی‌شود، بلکه با تغییرات کوچک می‌توان نتایجی قابل توجه به بار آورد.

چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم که کدام یک از رفتارهای ما جزء عادات بد ما به حساب می‌آیند و باید حذف شوند؟ چگونه باید رفتاری را شناسایی کنیم که قرار است به ما کمک کند تا در مسیر درست قرار بگیریم و سوال مهم‌تر؛ چگونه باید این رفتار را به یک عادت همیشگی بدل کرد؟ این کتاب تلاش می‌کند به این سؤالات پاسخ دهد.

شنیدن کتاب صوتی عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره جیمز کلییر

جیمز کلییر نویسنده و سخنران آمریکایی است. رسانه‌های معتبری همچون نیویورک‌تایمز و تایم از آثار این نویسنده استفاده کرده و به آنها استناد نیز کرده‌اند. وب‌سایت جیمز کلیر (James Clear) به‌طور میانگین، در سال، ۱۰‌هامیلیون بازدیدکننده دارد. کتاب عادت‌های اتمی شناخته‌شده‌ترین اثر وی به‌شمار می‌رود.

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۵۳۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۵۳۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان